"У 2024 році плануємо внести до державного бюджету близько 2 мільярдів гривень податку на прибуток," - зазначила Олена Зубченко з Sense Bank, повідомляє Delo.ua.

Цього разу ми проводимо бесіду з Оленою Зубченко, що займає посаду заступниці голови правління державного Sense Bank.

Шановна Олено, могли б ви згадати про кілька ключових управлінських рішень, які були прийняті в банку перед початком російської агресії, а також у перші місяці великої війни? Чи змінили б ви щось у їхній реалізації? Які конкретно рішення і чому?

-- Нова управлінська команда долучилася до команди банку після націоналізації влітку 2023 року, тобто на другий рік повномасштабної війни. Головним завданням тоді було зберегти капітал одного з найбільших в Україні банків, а також забезпечити його безперебійну роботу. Банк -- це критична інфраструктура, і для мільйонів клієнтів -- це насамперед про доступ до фінансових послуг.

Також для нас було суттєво підтримати нашу команду.

Якими були відмінності між Sense Bank перед початком вторгнення та його станом у перші місяці великої війни, а також тепер, на початку 2025 року? Які втрати ви понесли з лютого 2022 року—в фінансових ресурсах або активах, і що встигли здобути за цей період? Де вам вдалося отримати прибуток або запустити нові ініціативи? В яких регіонах це сталося? Які сегменти ринку ви освоїли або залишили з початку війни?

Націоналізація стала вирішальною віхою для банку, і, безумовно, наше головне завдання як значимого державного фінансового інституту полягає в тому, щоб бути ефективними та приносити вигоду державі. Відповідно до прогнозів на 2024 рік, Sense Bank має намір перерахувати до державного бюджету близько 2 мільярдів гривень податку на прибуток, що вдвічі перевищує суму, сплачену у 2023 році. Цей успіх став можливим завдяки привабливим кредитним програмам і значному розвитку цифрової інфраструктури.

У 2024 році, коли стан енергосистеми був критичним, на додачу до державної програми енергокредитування Sense Bank запустив власну ініціативу "Джерело енергії", яка покривала потреби не лише населення, але й бізнесу, громад, ЖБК та ОСББ.

Які найбільші уроки ви отримали за останні три роки?

-- За останні три роки найбільшим уроком для мене стало усвідомлення, що нині слід швидко ухвалювати рішення: беземоційно, сьогодні на сьогодні, розраховуючи на те, що твоє рішення буде ефективним. Коли працюєш у великій системі, не маєш зволікати, інакше результат роботи буде незадовільний, а ефект -- достатньо драматичний.

Яким чином трансформувався клієнт Sense Bank з початку повномасштабного військового конфлікту?

-- Клієнт ще більше цінує оперативність і доступність послуг. Щоб забезпечити це, ми працюємо одразу в декількох напрямах. Перш за все це інклюзивність. Sense Bank має 139 відділень, 88% яких є безбарʼєрними. Ми впроваджуємо покращені стандарти для забезпечення фізичної доступності відділень. До речі, для людей з порушеннями слуху цього року Sense Bank планує запустити переклад жестовою мовою. Крім того, команда банку запланувала дообладнати банкомати аудіосупроводом і дублюванням клавіатури шрифтом Брайля.

Ще одним пріоритетом для нас є цифровізація послуг і розвиток диджитальних продуктів. Завдяки диджиталізації клієнт завжди має доступ до своїх фінансів, в якому б куточку країни чи світу він не знаходився. Наразі ми працюємо над тим, аби створити екосистему на базі Sense SuperApp. Відтак клієнт зможе отримувати усі фінансові послуги в нашому застосунку, не переходячи в інші додатки.

Що далі? Як ви бачите перспективи ринку, на якому працює Sense Bank?

Як в Україні, так і в інших країнах, економічна ситуація, особливо в сфері макроекономіки, наразі є досить складною. Проте важливо рухатися в напрямку необанків, або ж цифрових банків. У розвинених економіках спостерігається глобальна тенденція до створення банківських екосистем, які пропонують широкий спектр послуг, що є зручнішими у використанні через мобільні додатки. Це, насамперед, стосується роздрібного бізнесу.

Зрозуміло, що цікаво працювати в цьому напрямі й з клієнтами з мікро-, середнього та малого бізнесу. Насправді Sense Bank вже зробив це, і нині покращує низку послуг у застосунку. Взагалі ми плануємо перевести максимальний обсяг послуг у застосунок. Думаю, що в цьому полягатиме майбутнє. Тому слід взаємодіяти з партнерами, створювати екосистему і рухатись до необанку. Так само треба більше застосовувати в роботі ШІ. Ми частково це вже робимо з розумінням того, що тут є куди рухатися далі.

#Бізнес #Росія #Енергія #Державний бюджет #Штучний інтелект #Капітал (економіка) #Економіка #Інфраструктура #Екосистема #Малий бізнес #Прибуток (економіка) #Банк #Гроші #Прикладне програмне забезпечення #Фінансові послуги #Мікроекономіка #Клавіатура (набір тексту) #Макроекономіка #Націоналізація #Банкомат #Дивіденд

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Експерт заявив, що Росія веде військові дії проти Великої Британії, в той час як Сполучені Штати більше не виступають як надійний партнер.
Європейська комісія розглядає можливість перенесення термінів впровадження деяких аспектів законодавства ЄС щодо штучного інтелекту.
Які фактори роблять український текстиль привабливим для європейського ринку?
Теги