
Успіх компанії BYD зумовлений її інноваційним підходом, гнучкістю та специфікою ведення бізнесу в Китаї.
2011 рік. Ілон Маск під час інтерв'ю Bloomberg починає голосно сміятись на запитання про те, чи вважає він BYD конкурентом для Tesla. Він заявив, що не вважає їх продукт хорошим: непривабливий і слабка технологія. Мільярдер додав, що ця компанія має серйозні проблеми вдома в Китаї та має фокусуватись на своєму виживанні там.
2025 рік. BYD вперше обганяє Tesla за кількістю нових проданих електромобілів у Європі. У квітні він виходить на показник у 7231 авто, що на 169% більше порівняно з аналогічним періодом рік тому. Натомість продажі Tesla демонструють 49% падіння.
Як компанія BYD зуміла перетворитися з виробника акумуляторів для мобільних телефонів на одного з провідних автомобільних гігантів? Яким чином підприємство, яке Ілон Маск не хотів вважати своїм конкурентом, змогло зайняти міцні позиції на важливому ринку? І чи дійсно цей успіх став можливим завдяки підтримці з боку китайського уряду? Відповіді на ці запитання ви знайдете в матеріалі LIGA.Tech.
#Бізнес #Китай (регіон) #Європа #Машина. #Телефон #Ілон Маск #Bloomberg L.P. #Тесла, Інк. #Електромобіль #BYD Car