
За даними досліджень, понад 50% викладачів у Сполучених Штатах вже інтегрують штучний інтелект у свої навчальні процеси. Ситуація в Україні не відрізняється, адже 55% вчителів вважають, що AI має позитивний вплив на освіту. Проте, як же саме штучний інтелект впливає на шкільний процес, і які потенційні ризики можуть з цим виникати? Ми обговорили ці питання з експертом Ольгою Соколовою.
Ольга з'явилася на світ у Запоріжжі, де здобула освіту з англійської та іспанської мов. Після цього вона працювала в міжнародних компаніях і також вивчила японську мову. У 2006 році вона розпочала свою кар'єру в галузі політичного консалтингу, а з 2015 року мешкає в США, де очолює відділ роботи з іноземними студентами в державній школі у Флориді. У 2025 році Ольга стала членом журі міжнародного конкурсу American Business Expo Award за впровадження інновацій у сфері мовного навчання.
Перебування в різних країнах надало Ользі цінний досвід, який допоміг їй глибше усвідомити важливість культурної чутливості в освітньому процесі. Вона підтримує гуманний і адаптивний підхід, особливо актуальний в умовах міграції та різноманітності мов. У своїй діяльності Ольга акцентує увагу на створенні атмосфери довіри, психологічної безпеки та використанні штучного інтелекту.
#Сполучені Штати #Флорида #Японія #Штучний інтелект #Запоріжжя #Міграція населення #Консультант #Англійська мова #Іспанська мова