Більше 60% бізнесменів у Росії вже підвищили або планують підвищити ціни на свої продукти та послуги внаслідок зростання витрат на рекламу. З них приблизно третина має намір здійснити "незначне" підвищення цін, в той час як близько 20% підприємців планують збільшити ціни в кілька разів.
Це стало відомо з дослідження аналітичного центру "Консоль.Про", як повідомляє The Moscow Times.
В опитуванні взяли участь 1218 підприємців, які управляють малими та середніми бізнесами в галузях будівництва, роздрібної торгівлі, інформаційних технологій, освіти, консалтингу та інших сферах. Зараз 40% компаній в середньому витрачають на маркетинг понад 50 тисяч рублів щомісяця, 26% - від 20 до 40 тисяч рублів, а 15% - до 10 тисяч рублів.
Майже 67% респондентів упевнені, що вартість реклами продовжуватиме зростати, що змусить підприємців і надалі піднімати ціни на свої товари та послуги. При цьому 38% опитаних поки не планують змінювати ціни.
Дослідження показало, що 56% підприємців вважають рекламу ефективним способом залучення клієнтів, тоді як інші не вважають її суттєвим інструментом. Кожен третій опитаний визначив "сарафанне радіо" як найрезультативніший метод просування бізнесу. Найменше довіри серед власників бізнесу викликає інфлюєнс-маркетинг: 38% респондентів вважають співпрацю з блогерами малоефективною.
Вартість рекламних інтеграцій на різних майданчиках з початку 2024 року зросла на 15-20%, а просування в Telegram-каналах подорожчало на 80% за останні три роки.
Ціни в Росії
Нещодавно з'явилася інформація про те, що в Росії планується суттєве підвищення цін на залізничні квитки. Це стало можливим завдяки тому, що компанія РЖД ("Российские железные дороги"), яка є основним залізничним оператором країни, отримала дозвіл на збільшення тарифів на пасажирські та вантажні перевезення, починаючи з 1 грудня поточного року.
Перед цим російська влада звернулася по підтримку до "дружніх держав" у зв'язку з кризовою ситуацією на ринку вершкового масла, де ціни зросли майже на 26% з початку року. Внаслідок цього росіяни почали красти цей продукт з магазинів.
Одночасно Державна дума Російської Федерації працює над законопроєктом, що передбачає введення мит на продукцію Apple. Ці мита, які призведуть до підвищення роздрібної ціни iPhone, розглядаються як реакція на рішення компанії Apple, що забороняє дистриб'юторам встановлювати на свої пристрої російські програмні продукти.
У вересні з'явилася інформація, що вартість одягу російських брендів може піднятися на 22% до кінця 2024 року, що пов'язано з підвищенням цін на сировину та зростанням загальних витрат.
У середині серпня з'явилася інформація про те, що Федеральна антимонопольна служба Росії звернулася до великих роздрібних мереж із пропозицією встановити обмеження на ціни та націнки на побутову техніку й електроніку.
#Бізнес #Росія #Мито (економіка) #Товари #Бренд #Росіяни #Радіо #Роздрібний магазин #Одяг #Реклама #Російський рубль #The Moscow Times #Apple Inc. #IPhone #Роздрібна торгівля #Консультант #Інформаційні технології #Оператор #Державна Дума #Побутова техніка #Електроніка