У компанії акцентують увагу на тому, що основною цінністю програми є не лише фінансова допомога, а й можливість вибору, яку отримали люди похилого віку.
Майже 120 млн грн бонусів на ліки та товари для здоров'я використали пенсіонери прифронтових і прикордонних регіонів України в аптеках мережі "Подорожник". Соціально орієнтована програма "Тисяча Здоров'я" на підтримку людей поважного віку діяла в семи прифронтових областях і стала однією з наймасштабніших соціальних ініціатив на фармацевтичному ринку. За даними компанії, до проєкту долучилися понад 222 тисячі клієнтів.
Програма охоплювала аптечні мережі "Подорожник", розташовані в прифронтових регіонах, зокрема в Чернігівській, Сумській, Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Херсонській та Донецькій областях. Учасники програми лояльності, що були пенсіонерами, мали можливість отримати 1000 гривень на свій бонусний рахунок, якщо пред'являли пенсійне посвідчення. Ці бонуси можна було витратити на широкий асортимент товарів в аптеках, включаючи ліки, вітаміни та засоби для догляду.
У компанії акцентують увагу на тому, що основною цінністю програми є не лише фінансова допомога, а й можливість вибору, яку отримали люди похилого віку.. "Ми дали учасникам акції можливість самостійно розпоряджатися коштами, потрібними для здоров'я, і дати відчуття турботи, яка має реальну вартість. Кожен пенсіонер, зареєстрований у програмі лояльності "Подорожник", автоматично отримав 1000 грн бонусами -- без анкет, довідок чи черг. Лише номер телефону і пенсійне посвідчення. Їх можна було витратити на будь-які товари в аптеці -- від ліків і вітамінів до засобів догляду", - зазначає команда мережі аптек "Подорожник".
Проста механіка без анкет і довідок зробила участь у програмі зручною для літніх людей у прифронтових регіонах, а про можливість отримати підтримку вони дізнавалися від своїх громад, волонтерів, лікарів, а також з медіа та соціальних мереж. Днями ініціатива "Тисяча Здоров'я" вже отримала професійне визнання: проєкт "Подорожника" став переможцем конкурсу PR-кейсів 2025 у номінації "Соціальна відповідальність і вплив", організованого медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+.
Виходячи з набутих знань, компанія планує впровадження аналогічних програм підтримки для інших уразливих категорій, зокрема ветеранів, осіб з хронічними хворобами та сімей військовослужбовців.
#Товари #Лікар #Українська гривня #Донецька область #Запорізька область #Дніпропетровська область #Телефон #Чернігівська область #Херсонська область #Суми Площа #Харківська область #Аптека (магазин) #Волонтерство #Плантаго #Здоров'я #Вітамін #Медикаментозне лікування #Бізнес