Міністерство культури знову уклало контракт на моніторинг медійних згадок про уряд із компанією, що належить народному депутату від партії "Слуга народу". Вартість послуг зросла.

Державне підприємство "Центр захисту інформаційного простору України", що підпорядковується Міністерству культури та стратегічних комунікацій, 1 березня уклало угоду з ТОВ "Медіатека" на проведення моніторингу ЗМІ на суму 12,24 млн грн за результатами тендеру.

Цю інформацію наводять "Наші гроші", посилаючись на дані з системи Prozorro.

Згідно з умовами угоди, до завершення 2025 року ця компанія щоденно моніторитиме висловлювання та коментарі щодо влади, виявлятиме актуальні теми, що викликають обговорення, а також аналізуватиме зміни в сприйнятті державних установ та ключових посадовців з боку аудиторії.

Зокрема, буде здійснюватися спостереження за публікаціями в медіа, що стосуються президента, першої леді та її Фундації, Офісу президента, Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Генерального штабу, а також усіх міністрів, керівників відомств, радників і спікерів. Ці ж особи також ознайомлюються із звітами, як раніше підтверджували у Міністерстві культури.

Моніторинг охоплюватиме "телемарафон", не менше 10 загальнонаціональних телеканалів, 50 друкованих видань, радіо та понад 1 000 національних і регіональних онлайн-ЗМІ. Окремо відстежуватимуть активність у Facebook, Twitter (X), Instagram, YouTube, Telegram і TikTok та іноземні медіа - англомовних, німецькомовних, франкомовних медіа (а також медіа іншими мовами у випадку закордонних візитів).

Компанія "Медіатека" в рамках своєї тендерної пропозиції представила зразок звіту, в якому зазначено, що голова Офісу президента Андрій Єрмак "зазнає критики за привласнення повноважень президента". У цьому ж документі замголови ОП Олег Татаров описується як "один з найбільш яскравих прикладів корупції та проросійських симпатій серед оточення В. Зеленського".

В цілому існує три основні категорії звітів. Щоденні звіти надають інформацію про кількість згадок, рейтинг осіб та об'єктів, аналіз тональності повідомлень, а також ключові теми та реакції в соціальних мережах. Щотижневі звіти забезпечують більш глибоке розуміння медіапейзажу, включаючи оцінку результативності комунікацій, аналіз основних тем і наративів, виявлення провідних спікерів та охоплення різних сегментів аудиторії, таких як бізнес або масові групи. Окремо вивчається динаміка уваги до певних персон та тем на регіональному рівні. Наприклад, у тестовому звіті від "Медіатеки" щодо президента і його Офісу міститься 43 сторінки інформації.

Щомісячні звіти включають проведення SWOT-аналізу (сильні та слабкі сторони, можливості та загрози) інформаційного середовища, оцінку ефективності комунікаційних кампаній, дослідження інформаційних атак та прогнозування медійних ризиків. Особлива увага буде приділена змінам у медійному дискурсі, а також коливанням активності стосовно окремих тем і осіб. Додатково заплановано тематичне дослідження, яке охоплює аналіз резонансних питань, а також соціологічне опитування для оцінки змін в громадській думці та впливу медіа на ставлення населення до представників влади.

У порівнянні з минулим роком, ціни на деякі послуги істотно зросли. Наприклад, щоденний моніторинг медіа тепер коштує 6 840 грн, тоді як раніше його вартість становила 5 040 грн. Моніторинг соціальних мереж подорожчав удвічі, з 1 800 грн до 3 600 грн. Щоденний аналітичний звіт тепер обходиться в 4 800 грн, що є збільшенням з 2 400 грн, а щотижневий звіт зріс з 60 000 грн до 96 000 грн. Щомісячний SWOT-аналіз подорожчав з 74 400 грн до 100 800 грн. Окреме соціологічне дослідження тепер вартує 540 000 грн, тоді як у 2024 році його ціна становила 144 000 грн.

Тендер відбувся без суперників: єдиним учасником стала компанія ТОВ "Медіатека". Щоб взяти участь у торгах, необхідно було підтвердити досвід реалізації подібних контрактів у період з 2020 по 2024 роки. Фірма надала документ, що засвідчує виконання угод із чинним замовником та НЕК "Укренерго".

"Медіатека" заснована у 2012 році та належить народному депутату від "Слуги народу" Олександру Маріковському. Він був радником державного секретаря Міністерства інформаційної політики України, яке і замовляє послуги моніторингу.

Окрім "Медіатеки", Маріковський заснував громадську організацію "Центр контент-аналізу", а також кілька компаній: ТОВ "Центр контент-аналізу", ТОВ "Соцмоніторинг" і ТОВ "Інтелектуальні медійні системи". Крім того, він є ініціатором благодійного фонду "Дій за Україну!".

Із 2017 року його фірма "Медіатека" отримала підрядів на 45,83 млн грн, переважно у нинішнього замовника за моніторинги.

ДП "Центр захисту інформаційного простору України" очолює Ольга Дудченко. Підприємство знаходиться в віданні Міністерства культури і стратегічних комунікацій.

#Президент (державна посада) #Україна #Соціологія #Facebook #Національна енергетична компанія «Укренерго» #Уряд України #Радіо #Корупція #Верховна Рада #Французька мова #Telegram (сервіс обміну повідомленнями) #Instagram #Соціальна мережа #Моніторинг #Слуга народу (політична партія) #Телевізійний канал #Державне підприємство #ProZorro #Twitter #Німецька мова #Англійська мова #Наші гроші з Денисом Бігусом #Андрій Єрмак #Міністерство культури (Україна) #TikTok #Запрошуємо до участі в тендері #Рейтинг

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Відокремлення Росії від Китаю: чи можлива ця задача для нової американської адміністрації?
Rheinmetall прогнозує значний приріст продажів у 2025 році в контексті процесу переозброєння в Європі -- Delo.ua
Зміна напрямків для виробників. Україна планує розширити свій експорт до Китаю, запропонувавши п'ять нових категорій товарів.
Теги