McDonald's і Coca-Cola поділилися своїми планами щодо можливого повернення на російський ринок.

Компанії McDonald's та Coca-Cola висловили стурбованість щодо потенційних ризиків ведення бізнесу в Росії, що вказує на те, що великі американські бренди продовжують підходити до інвестицій у цю країну з обережністю.

Цю інформацію передає агентство Bloomberg.

У своєму зверненні до B4Ukraine McDonald's зазначила, що продовжує дотримуватися п'яти ключових критеріїв, які стали основою для рішення про вихід з Росії у 2022 році після військового вторгнення цієї країни в Україну.

"Принципи, які стали основою для наших рішень щодо 'деархування' (виведення бренду McDonald's з) важливого ринку та продажу нашого ресторанного портфелю в Росії, залишаються значущими й понині", - йдеться в листі, підписаному Джоном Беннером, головним директором з глобального впливу в McDonald's.

Водночас Coca-Cola вказала у своєму листі, що "санкційні режими та інші юридичні перешкоди залишаються чинними, що впливає на будь-які роздуми про повернення на російський ринок".

Для McDonald's основними показниками, які впливають на рішення про можливе повернення, стали: легітимність бізнесу в Росії, наявність можливостей для ведення діяльності, вплив на імідж бренду, відповідність корпоративним цінностям, а також економічна доцільність такого кроку.

У 2022 році, за словами Беннера, "відповідь на всі ці питання була негативною".

Coca-Cola пообіцяла вийти з російського ринку після вторгнення, хоча на практиці місцеві жителі досі можуть купувати її напій завдяки паралельному імпорту -- офіційній продукції, яка постачається без участі правовласника.

Також варто зазначити, що Multon Partners, яка займається розливом продукції Coca-Cola в Росії, є частиною Coca-Cola HBC, зареєстрованої в Лондоні, де материнська компанія зі США має свою долю. Після початку війни Multon зупинила виробництво Coca-Cola, проте запускає аналогічний напій під назвою "Добра кола".

Компанія "Добра" наразі займає 13% російського ринку безалкогольних напоїв, що забезпечує їй лідируючі позиції. У той же час, традиційна Coca-Cola утримує 5% ринку.

Напомним:

26 квітня Макдоналдс подав документи для реєстрації товарного знака в Російській Федерації.

#Бізнес #Інвестиції #Росія #Україна #Бренд #Bloomberg L.P. #Лондон #Ресторан #Імпорт #Макдональдс #Кока-кола #Напої #Безалкогольний напій

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Харківський бізнес: вишиванки з прифронтових районів - ВІДЕО
У Дніпровській області оновили систему сповіщення про надзвичайні ситуації.
На Буковині чиновник створив підприємство на території сміттєзвалища - Українська газета Час.
Теги