73 працівники центрального офісу Фокстрот приєдналися до команди магазинів під час Чорної п'ятниці. Для компанії це вже стало доброю традицією, що знову й знову підтверджує свою результативність у покращенні рівня обслуговування клієнтів.
В кінці листопада, під час найактивніших днів тижня Чорної п'ятниці, співробітники центрального офісу Фокстрот вирішили тимчасово адаптувати свій робочий формат і приєднатися до команд роздрібної торгівлі в більш ніж половині магазинів мережі. До цієї ініціативи долучилися бажаючі з різних підрозділів компанії, зокрема фахівці в галузях маркетингу, HR, цифрових технологій, продажів, логістики, закупівель та адміністративних служб.
Їхня активна участь сприяла вирівнюванню пікових навантажень, забезпечуючи високий рівень якості сервісу та ефективність робочих процесів. Цей спосіб співпраці вже давно зарекомендував себе як важливий інструмент для внутрішнього розвитку, що дозволяє компанії підтримувати стабільні стандарти обслуговування.
Ротація спеціалістів з центрального офісу в магазини сприяє зміцненню команд у торгових точках і водночас є важливим аспектом стратегічного розвитку. Працівники отримують цінний досвід у розумінні клієнтської поведінки, спостерігають за реальними сценаріями ухвалення рішень та можуть порівнювати це з поточними проектами компанії, - зазначив операційний директор Фокстрот Данил Векленко. - Під час пікових періодів нам вдалося не лише зберегти, але й підвищити рівень сервісних стандартів: індекс задоволеності клієнтів (CSI) зріс на 0,8 пункту, а NPS - на 3,1 пункту в порівнянні з попереднім тижнем листопада.
Усі працівники офісу виконували стандартні завдання, характерні для роздрібної торгівлі: вони вітали клієнтів, допомагали орієнтуватися в магазині, консультували відвідувачів з питань техніки, пакували покупки та перевіряли наявність товарів. Крім того, вони займалися обробкою "пікапів" (замовлень, зроблених онлайн). У той же час, співробітники мали можливість випробувати нові цифрові інструменти, такі як додаток FoxyHUB для продавців, який інтегрує всі етапи роботи, включаючи прийом безготівкових платежів та функцію tap-to-phone.
Для деяких офісних співробітників цей формат став своєрідним поверненням до коріння роздрібної торгівлі, оскільки значна частина команди колись розпочинала свою кар'єру у Фокстрот у ролі продавця-консультанта.
"Цей досвід виявився надзвичайно цінним. Я відчув енергію згуртованої команди, яка підтримує високий темп виконання завдань, залишаючись при цьому орієнтованою на потреби клієнтів. А робота в магазині відновила в мені відчуття азарту у сфері роздрібних продажів", - ділиться враженнями начальник відділу оптових продажів Денис Ткаченко.
Для деяких це виявився перший випадок спілкування з клієнтом у торговому залі, що стало не лише професійним викликом, а й шансом поглибити власні навички та знання.
#Маркетинг #Роздрібний магазин #Логістика #Оптова торгівля #Атмосфера Землі #Фокстрот (компанія) #Бізнес