"Укрзалізниця" та фонд "Повернись живим" завдяки виробнику кави та чаю Gemini змогли успішно завершити ініціативу "Залізно поруч", яка має на меті допомогти Збройним Силам України. Під час акції вдалося зібрати 52 236 009 гривень. Понад 6 млн грн з цих коштів становлять продажі "Бойового чаю".
Цей проєкт став прикладом того, як спільні зусилля бізнесу, держави та суспільства можуть наблизити Україну до перемоги. Дізнайтеся, як ініціатива "Залізно поруч" виникла, з якою метою її започаткували та як українці зробили її успішною.
Організаторами ініціативи виступили УЗ та фонд "Повернись живим". До них доєдналася компанія Gemini, як провідний постачальник чаїв для "Укрзалізниці". Завдяки цій співпраці вдалося створити механізм збору коштів для потреб ЗСУ.
"Організатори події поділилися своїми амбітними планами: ми прагнемо зібрати 48 мільйонів гривень на підтримку українських воїнів."
Зібрані фінансові ресурси будуть використані для підтримки бойових медиків у їхніх критично важливих завданнях. Зокрема, це стосується придбання сучасних позашляховиків, які призначені для евакуації поранених. Дані автомобілі мають можливість функціонувати навіть у найекстремальніших умовах на передовій.
Крім того, отримані фінансові ресурси будуть використані для закупівлі систем радіоелектронної боротьби, що забезпечать захист від ворожих дронів. Усе це має на меті зберегти життя і здоров'я тих, хто стоїть на захисті нашої свободи.
За результатами збору, досягнуто вражаючого успіху, оскільки завдяки колективним зусиллям вдалося зібрати понад 52 мільйони гривень.
Проєкт став яскравим прикладом того, як небайдужість та єдність здатні створювати дива. У потягах УЗ пасажири купували "Бойовий чай" від Gemini, знаючи, що кожні 10 гривень із його вартості будуть спрямовані на допомогу нашим захисникам. Люди фотографувалися з чашками чаю, розповідали про ініціативу у своїх сторіс та дописах у соцмережах, надихаючи інших долучитися.
"Не лише звичайні громадяни стали на підтримку ініціативи. Відомі бренди, актори та впливові особистості також долучилися до проєкту. Вони не лише робили фінансові внески, а й активно пропагували інформацію, створюючи справжній рух підтримки," – повідомили у Gemini.
Завдяки цій співпраці вдалося акумулювати 6 550 000 гривень завдяки продажам "Бойового чаю".
"Цей внесок, разом із іншими пожертвами, допоміг досягти фантастичної суми у 52 236 009 гривень. Це доводить, що об'єднані зусилля українців здатні змінювати реальність і наближати нас до перемоги", - зазначили організатори.
Довідка:
Історія компанії Gemini бере початок у 1996 році, коли в Україні популярністю користувалася переважно розчинна кава, а імпортні варіанти вважалися найкращими. Протягом усіх цих років компанія об'єднувала людей, які по-справжньому захоплені кавою та віддані своїй справі. Сьогодні, в умовах непростого часу для нашої країни, Gemini об'єднала свої зусилля з "Укрзалізницею", щоб внести значний вклад у розвиток України.
#Бізнес #Україна #Українці #Кава #Суспільство #Збройні сили України #Українська гривня #Бренд #Соціальна мережа #Екстрена евакуація #Чай #Імпорт #Українська залізниця #Повертайся живим #Позашляховик #Електронна війна #Потяг