12 грудня на GET Business Festival відкрийте для себе нові способи оптимізації комунікацій, впровадження IT-рішень та залучення інвестицій для розвитку вашого бізнесу.
За інформацією дослідження Gallup, святковий сезон 2024 року обіцяє бути вигідним для роздрібних торговців, оскільки американські споживачі мають намір витратити більше на подарунки. Нещодавнє опитування показало, що середній бюджет споживачів становить $1012, що є зростанням у порівнянні з $975, зафіксованими у листопаді попереднього року.
Нове опитування також виявило, що американці менш консервативні, ніж зазвичай, у тому, як вони характеризують свої витрати.
На відміну від звичайної інфляції, яка підштовхує очікувані витрати споживачів до зростання, незвично висока інфляція 2021-2022 років могла бути причиною того, що споживачі знизили свої оцінки витрат у листопаді 2022 року порівняно з попереднім роком.
Причини погіршення оцінок споживчих витрат на свята в інші роки, зокрема у 2013, 2016 та 2018 роках, не такі очевидні, але ці погіршені оцінки прогнозували нижчі за середні показники святкових роздрібних продажів, особливо в категорії товарів широкого вжитку, яка найбільше асоціюється з купівлею святкових подарунків.
Згідно з даними Національної федерації роздрібної торгівлі, продажі на свята зазвичай зростають з року в рік, збільшуючись в середньому на 4% з 2000 року. У сильні роки, такі як 2004, 2005, 2020 і 2021, продажі зростали на 6% і більше, а в слабкі роки - на 2% і менше, включаючи від'ємне зростання продажів у 2008 році і зростання лише на 0,2% у 2009 році.
Дослідження Gallup, що вивчає історичний зв'язок між намірами американців витрачати кошти на святкові покупки в листопаді та реальними роздрібними продажами під час свят, вказує на те, що цього року можна очікувати зростання святкових продажів на рівні, що перевищує середні показники, приблизно на 5%.
До категорій споживачів, які мають найбільші бюджетні витрати на свята, входять американці з високими доходами, батьки дітей віком до 18 років та республіканці, що планують витратити на подарунки більше ніж $1200. Якщо ж враховувати лише тих, хто збирається купувати подарунки, ці цифри можуть зрости до понад $1300.
Лише невелика частина американців (55%) планує витратити на подарунки приблизно таку ж суму, тоді як більше людей висловлює намір витратити менше (23%), а не більше (19%). Проте, ця різниця в чотири відсоткові пункти є найнижчою, зафіксованою Gallup у листопаді з 2000 року.
У Gallup вважають, що витрати на святковий період 2024 року можуть збільшитися приблизно на 6%.
З огляду на низький рівень інфляції, що становить менше 3%, завершення невизначеності, пов'язаної з президентськими виборами, а також покращення економічних прогнозів, американські споживачі, здається, готові витратити більше на святкові подарунки цього року. Ентузіазм, який вони виявили в жовтні, зберігається і в листопаді, що свідчить про їхню готовність до більш щедрих витрат під час святкового сезону.
#Сполучені Штати #Бізнес #Інвестиції #Республіканська партія (США) #Товари #Комунікація #Інфляція #2010 Президентські вибори в Україні #Долар США #Американці #Роздрібна торгівля #Консерватизм