
третій - і насправді ключовий з них - колективний контроль еліт за інструментами насильства. Це означає, що контроль за діяльністю правоохоронних органів не має бути сконцентрований в один руках. Цей принцип забезпечує баланс в системі стримувань та противаг.
Нещодавно ми мали можливість спостерігати, як функціонують демократичні системи, на прикладі президента Південної Кореї Юн Сок Йоля. Він намагався запровадити в країні воєнний стан, прикриваючись гаслом "захисту від антидержавних сил". Це дозволило б йому зосередити контроль над силовими структурами та армією в своїх руках і зменшити вплив парламенту.
Читайте також: Без змін, що сталися в 2019 році, досягнення залишаться недоступними.
Результатом стало імпічмент і обвинувачення колишнього президента в державній зраді. Для Південної Кореї це явище не є випадковим. З 1987 року дев’ять президентів країни стикалися з кримінальними справами, пов’язаними з корупційними злочинами та зловживаннями владою, і лише двом із них вдалося уникнути судових покарань. Осудженими стали не тільки експрезиденти, але й більшість осіб з їхнього найближчого оточення: міністри, радники, підтримувані урядом представники великого бізнесу, а також члени їхніх сімей.
#Бізнес #Парламент #Південна Корея #Корупція #Демократія #Воєнний стан #Імпічмент #Зрада. #Округ Сок, штат Вісконсін