Західні обмеження сприяють зростанню ізоляційних процесів у Калінінграді, - заявили в СЗР.

Після введення санкцій у 2022 році витрати Росії на транспортування вантажів зросли, особливо на маршрутах, що ведуть до Калінінградської області, яка не має прямого сухопутного зв'язку з іншими частинами країни.

Цю інформацію надає Цензор.НЕТ, посилаючись на пресслужбу Служби зовнішньої розвідки України.

Як було вказано, раніше переважна частина поставок проходила через Литву, проте через введення квот і обмежень цей шлях суттєво ускладнився.

"Навантаження перемістилося на морські маршрути: якщо у 2019 році обсяг каботажних перевезень складав 0,4 млн тонн, то у 2024 році тільки компанія "Оборонлогістика" перевезла більше 2 млн тонн. Однак інфраструктура поромів виявилася під значним тиском - затори, нестача місць та зменшення кількості рейсів ускладнюють процес постачання", - зазначається в повідомленні.

Малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку.

"Санкції не тільки порушують логістичні процеси, але й сприяють загостренню соціально-економічних диспропорцій у регіоні, виявляючи слабкі місця в системі", - зазначають у Службі зовнішньої розвідки.

#Бізнес #Росія #Дефіцит #Інфраструктура #Логістика #тонна #Литва #Вантаж #Калінінградська область #Калінінград #Служба зовнішньої розвідки України #Пором.

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Як оптимально завантажити контейнер у Китаї та знизити витрати на логістику | Основні новини України
У Росії спостерігається найсильніша криза неплатежів з 2020 року.
В Україні з серпня стартує система відкритого банкінгу.
Теги