
Після введення санкцій у 2022 році витрати Росії на транспортування вантажів зросли, особливо на маршрутах, що ведуть до Калінінградської області, яка не має прямого сухопутного зв'язку з іншими частинами країни.
Цю інформацію надає Цензор.НЕТ, посилаючись на пресслужбу Служби зовнішньої розвідки України.
Як було вказано, раніше переважна частина поставок проходила через Литву, проте через введення квот і обмежень цей шлях суттєво ускладнився.
"Навантаження перемістилося на морські маршрути: якщо у 2019 році обсяг каботажних перевезень складав 0,4 млн тонн, то у 2024 році тільки компанія "Оборонлогістика" перевезла більше 2 млн тонн. Однак інфраструктура поромів виявилася під значним тиском - затори, нестача місць та зменшення кількості рейсів ускладнюють процес постачання", - зазначається в повідомленні.
Малий бізнес опинився в найгіршому становищі: великі оператори завчасно резервують місця завдяки адміністративному ресурсу, фактично витісняючи дрібних перевізників з ринку.
"Санкції не тільки порушують логістичні процеси, але й сприяють загостренню соціально-економічних диспропорцій у регіоні, виявляючи слабкі місця в системі", - зазначають у Службі зовнішньої розвідки.
#Бізнес #Росія #Дефіцит #Інфраструктура #Логістика #тонна #Литва #Вантаж #Калінінградська область #Калінінград #Служба зовнішньої розвідки України #Пором.