
Штучний інтелект став центральним елементом осіннього оновлення платформи Yelp. Сервіс відгуків вдосконалив свого чат-бота, Yelp Assistant, який тепер відповідає на запитання користувачів у всіх категоріях бізнесу. Відповіді чат-бота формуються на основі даних з веб-сайту компанії, а також коментарів інших користувачів Yelp. Крім того, цей інструмент запам'ятовує попередні запити та вподобання, спрощуючи пошук послуг. Користувачі можуть управляти збереженою інформацією у налаштуваннях пам'яті Yelp Assistant у додатку Yelp.
Yelp активно інтегрує штучний інтелект у свою платформу, запровадивши в грудні нову функцію під назвою Review Insights, а в квітні анонсував можливості для дзвінків. Ця функція, що базується на штучному інтелекті, буде представлена в осінньому оновленні під назвами Yelp Host і Yelp Receptionist. Yelp Host розроблений спеціально для ресторанів з обслуговуванням за столиками і надає можливість приймати бронювання, змінювати замовлення та враховувати спеціальні запити. Вартість цього сервісу становить від 149 доларів на місяць, або 99 доларів на місяць для користувачів, які мають план Yelp Guest Manager. Щодо Yelp Receptionist, ця функція здатна обробляти дзвінки для різних "відповідних місцевих підприємств". Передплата на цю AI-службу починається від 99 доларів на місяць і запроваджуватиметься вже цього тижня.
Yelp має ще кілька оновлень, але одним з найцікавіших є Menu Vision. За допомогою цього ресурсу, якщо навести камеру на меню ресторану, ви побачите фотографії страви, а також відгуки про неї. Menu Vision з'явиться в додатках для iOS та Android цього тижня.
#Бізнес #Android (операційна система) #Фотографія #Ресторан #Броня #IOS #Передоплата