
В останній час автомобільні компанії активно переглядають свої логотипи, щоб підкреслити свою готовність до трансформацій у сфері. Проте, загальний стиль цих символів все ще залишається добре відомим.
Також корисно: Універсальні шини для всіх сезонів – ідеальний вибір для більшості автомобілів.
Логотип компанії Audi виник на основі емблеми концерну Auto Union і складається з чотирьох переплетених кілець. Ці кільця символізують союз чотирьох автомобільних виробників: Audi, DKW, Horch та Wanderer.
Одночасно назва компанії має своє походження від латинського перекладу прізвища її засновника Августа Горха. У латинській мові "Audi" означає "слухати", а німецькою "Horch" має таке ж значення.
Назва BMW походить від німецького Bayerische Motoren Werke. Багато людей вважають, що на логотипі зображені лопаті пропелера, але це не зовсім вірно. Цей міф з'явився завдяки популярній рекламній кампанії компанії, що відбулася в 1929 році.
Чорне зовнішнє коло логотипу BMW насправді має свої корені в символі попередньої компанії Rapp, тоді як синьо-білий шаховий малюнок відображає кольори баварського прапора. У випадку електричних автомобілів BMW, синє коло навколо логотипу підкреслює прагнення бренду до переходу на електрику.
Цікаво дізнатися: які автомобілі можна придбати в США всього за 25 доларів?
Логотип Mercedes-Benz являє собою трипроменеву зірку, вписану в коло, що символізує успіх компанії на суші, воді та повітрі, оскільки підприємство одного з засновників бренду Готліба Даймлера створювало також авіаційні та морські двигуни. Після об'єднання компаній Daimler-Motoren-Gesellshacft з Benz&Cie у 1926 році символ трипроменевої зірки оформили у коло.
Логотип бренду складається з двох літер: "V" і "W", які накладені одна на одну в круглій рамці. Ці літери символізують назву компанії, що в перекладі з німецької означає "народний автомобіль". Перший варіант логотипу був представлений у 1937 році і включав індустріальні елементи у вигляді зубців. У 1945 році дизайн набув класичного вигляду, а в 2019 році компанія вирішила прибрати 3D-ефект.
Читайте також: Що означає логотип Škoda і як він змінився за сто років
Логотип французького автомобільного бренду слугує символом першого підприємства його засновника Андре Сітроена, яке спеціалізувалося на виготовленні шестерень з косими зубцями. Насправді, на емблемі компанії представлені два шеврони, які втілюють ці шестерні.
Символ стилізованого лева, що стоїть на задніх лапах вперше було впроваджене в 1847 році, ще до того, як компанія Армана Пежо почала займатись автомобілями. У 1923 році перші авто Peugeot отримали орнамент у вигляді голови лева.
У 1948 році, з дебютом Peugeot 203, з'явився більш звичний лев - герб французького регіону Франш-Конте, де народився Арман Пежо. У 2021 році логотип було оновлено. Компанія надала йому ретро-дизайну, натхненного історичною спадщиною, щоб спробувати змінити репутацію бренду.
Загальновідома емблема Renault з'явилась у 1923 році. Вона являє собою знаменитий ромб, що символізує динаміку та інновації. Однак, існує теорія, що ромб використовували переважно тому, що він краще пасував до розділених решіток радіатора автомобілів компанії.
У 1972 році бренд вирішив прибрати назву з логотипу, натомість виділивши лінії жирним шрифтом для підвищення помітності. З виходом концепту Renault 5 у 2021 році французька компанія представила новий дизайн емблеми, виконаний у 2D-стилі.
Також цікаво: Логотипи на фурі сприяють збільшенню штрафів: висновок асоціації перевізників
Синій овал вперше з’явився в 1927 році. Він містить автограф засновника марки, Генрі Форда, який лишався незмінним з моменту свого першого використання у 1909 році. У 2023 році компанія Ford вирішила трохи оновити свій відомий овальний логотип, прибравши контрастний хром, щоб зробити його більш простим і сучасним.
Два внутрішні овали представляють серця як клієнта, так і компанії. Вони перекриваються, що символізує довіру та міцні зв'язки між сторонами. В іншій інтерпретації ці овали формують літеру "T". Зовнішній овал, у свою чергу, уособлює світ.
Кожен з цих овалів має різний штрих та товщину, що вказує на культуру японської каліграфії. У 2020 році емблему дещо спростили, аби продемонструвати прагнення компанії до інновацій.
Ознайомтеся також з інформацією про те, які рідини необхідні для автомобіля та в які терміни їх слід замінювати.
Компанія Mitsubishi вирізняється тим, що її назва безпосередньо відображає її логотип, що є нетиповим для більшості інших виробників. Слово "Міцу" перекладається як "три", а "Хіші" означає "ромб". У японській мові часто спостерігається заміна звуку "h" на "b" в середині слів. Логотип, що складається з трьох ромбів, був створений засновником Ятаро Івасакі, адже він символізує три герби його родини, які були об'єднані разом.
#Японія #Латинська мова #Міф. #Дизайн #Німеччина #Бренд #Машина. #Вода #Занепокоєння (бізнес) #Лев #Двигун #Абревіатура #Логотип #Зоряний багатокутник #BMW #Mercedes-Benz #Mitsubishi #Горх! #Ромб #Peugeot #Audi #Емблема #Передачі #Автомобільна шина #Мандрівник (компанія) #Автосоюз #Benz & Cie. #DKW #Зубчаста передача #Готліб Даймлер #Škoda Auto #Баварія #Андре Сітроен #Генрі Форд