З початку 2024 року кількість користувачів застосунку зросла майже на 20%, кількість замовлень у жовтні 2024 збільшилася на 11% (рік до року). Компанія продовжує інвестувати у розвиток сервісу швидкої доставки, пропонуючи нові технологічні рішення, розширюючи мережу партнерів, включно зі сходом України.
У 2024 році компанія Glovo активно вдосконалювала свій сервіс підписки для користувачів Glovo Prime, а також представила новий формат On-Demand, що надає можливість бізнесам впроваджувати швидку доставку. Наприкінці року планується реалізація можливостей Glovo Next на платформі, а стратегічним пріоритетом у наступні роки стане подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce).
"Ми горді успіхами нашої команди, яка працює в надзвичайно складних умовах. Та варто пам'ятати, що жоден бізнес не може прогресувати в ізоляції. Наша мета як провідної компанії в галузі полягає не лише в власному зростанні, а й у підтримці розвитку інших. Тому нам приємно відзначити, що у співпраці з партнерами ми змогли створити 444 мільйони євро доданої вартості для економіки України в 2023 році", — підкреслила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
Дослідження Yellow Effect, виконане міжнародною компанією Statista, виявило, що у 2023 році Glovo разом з партнерами створили 12 987 робочих місць, що еквівалентно повній зайнятості*, а також внесли 122 мільйони євро до державного бюджету. Окрім цього, Glovo прогнозує, що до кінця року сплатить 495 мільйонів гривень податків, а з початку повномасштабного вторгнення до вересня поточного року компанія вже перерахувала 889 мільйонів гривень до бюджету. Протягом шести років своєї діяльності в Україні Glovo інвестувала більше 100 мільйонів євро.
Завдяки своїм новаторським підходам та соціально відповідальній політиці, Glovo активно підтримує розвиток місцевих громад та малих і середніх підприємств. Згідно з дослідженням, проведеним компанією Civitta, 67% партнерів Glovo з МСБ вважають, що їхня співпраця з компанією є вирішальною для досягнення успіху. На сьогоднішній день сервіс швидкої доставки Glovo працює у 38 містах України. Першим населеним пунктом на сході країни, де компанія відновила свою діяльність після початку повномасштабного вторгнення, став Павлоград, де запуск відбувся у вересні 2024 року.
"Ми прагнемо підтримати місцеві підприємства, відкриваючи нові горизонти для бізнесменів, а також полегшити повсякденне життя наших користувачів", -- підкреслила Марина Павлюк.
Представники малого та середнього бізнесу підкреслюють значущість співпраці з Glovo. Як зазначила Юлія Гапон, менеджер з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні, доставка через Glovo відіграє важливу роль у залученні нових клієнтів: "Сучасний ринок вимагає швидких і зручних рішень для споживачів, які бажають отримувати гарячу та смачну піцу до своїх дверей у найкоротші терміни. Протягом перших чотирьох місяців нашої співпраці з Glovo ми зафіксували зростання замовлень, а приріст доходу становив в середньому 25%." Після успішного старту в одному з філіалів компанія вирішила розширити доставку через Glovo ще в двох своїх піцеріях на сході країни.
Для Glovo важливо підтримувати не лише бізнес, але й суспільство загалом. Влітку 2024-го у партнерстві з платформою United24 компанія успішно провела збір коштів для придбання 18 роботів-логістів. І у жовтні United24 та Glovo оголосили другий збір на роботизовані платформи, які здійснюють доставку провізії та медикаментів туди, куди не можуть кур'єри.
Окрім цього, компанія активно сприяє розвитку ІТ-екосистеми в Україні. У партнерстві з Українським фондом стартапів Glovo організовує щорічний конкурс для стартапів, а з 2024 року розширює цю ініціативу в рамках технологічної конференції PowerUp Ukraine. Ця конференція матиме на меті стати щорічною платформою для залучення міжнародних інвестицій у українські технологічні компанії та стартапи, а також для подальшого розвитку екосистеми.
*Еквівалент повного робочого часу (FTE) -- це стандартна одиниця вимірювання, яка використовується для порівняння трудового вкладу працівників, які працюють неповний робочий день (0,5 FTE), із роботою працівників, які працюють повний робочий день (1 FTE) у стандартизований спосіб.
Про компанію Glovo
Glovo -- це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 23 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур'єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.
#Бізнес #Інвестиції #Україна #Європа #Суспільство #Споживач #Податок #Державний бюджет #Стартап-компанія #Африка #Азія #Бюджет #Євро #Стратегія #Економіка України #Екосистема #Медикаментозне лікування #Ресторан #Центральна Європа #Глово #Додана вартість #Барселона