Під час дослідження вчені провели кілька експериментів, у яких учасники обирали подарунки для друзів і родичів. Виявилося, що під час вибору між брендами з різною політичною позицією, наприклад, ліберальним Starbucks і консервативним Black Rifle Coffee, люди частіше обирали той, який, на їхню думку, відповідав політичним поглядам одержувача.
Науковці також з'ясували, що політичні погляди мали значніший вплив на вибір подарунків, ніж інші фактори, такі як смакові уподобання в музиці чи мистецтві. Це вказує на те, що політична ідентичність стала невід'ємною частиною нашого «я» і впливає на різні аспекти нашого життя, включаючи вибір товарів і послуг.
"Люди переоцінюють вплив політичних сигналів на інших", -- зазначає Джастін Померанс, професор Університету Нью-Гемпшира. Це означає, що ми схильні думати, що наші політичні погляди відіграють більшу роль у житті інших людей, ніж це є насправді.
Це відкриття має суттєві наслідки для світу бізнесу. Компаніям, які прагнуть привернути нових клієнтів і зміцнити відданість існуючих, варто враховувати політичні уподобання своїх споживачів. Дослідники вважають, що займати чітку політичну позицію не є обов'язковим. Найголовніше – усвідомлювати, що політичні сигнали можуть суттєво впливати на вибір подарунків і прийняття рішень.
#Бізнес #Товари #Споживач #Бренд #Консерватизм #Експеримент #Лібералізм #Університет Нью-Гемпширу