
За інформацією Укрінформу, цю новину оприлюднила Державна служба України, відповідальна за безпечність харчових продуктів і захист прав споживачів.
"Чесна реклама - це спільна справа держави, бізнесу й суспільства. За перший квартал 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби перевірила понад п'ять тисяч рекламоносіїв по всій країні. Накладено штрафних санкцій на ₴2,6 мільйона", - розповів заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Відзначено, що в процесі перевірки було виявлено 1096 порушень законодавства у сфері реклами. Серед них: 698 випадків стосуються зовнішньої реклами, 265 — внутрішньої, 104 — на онлайн-платформах, 16 — в онлайн-медіа, по п'ять — у друкованих засобах масової інформації та в електронних комунікаціях, а також 3 — на транспорті.
Отже, згідно з результатами аналізу справ, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів разом із її регіональними підрозділами наклала штрафи на суму ₴2,6 мільйона. Вони також ухвалили 46 рішень, що стосуються визнання реклами недобросовісною або прихованою, а також 62 рішення про призупинення її розповсюдження.
Щодо найпоширеніших порушень, то найбільше було зафіксовано використання недержавної мови в рекламі - 200 справ та у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування - 96 справ.
У відомстві зазначили, що на сьогодні порушники сплатили добровільно ₴1,7 мільйона штрафів. У примусовому порядку було стягнуто додаткові ₴143,6 тисячі, а щодо штрафів на суму ₴93,4 тисячі вже подані позови до суду.
Протягом звітного періоду було опрацьовано 191 звернення стосовно реклами, з яких 126 надійшло від споживачів, а 65 – від державних органів.
Як повідомлялось, в Україні у 2024 році було досліджено понад 19,3 тисячі рекламоносіїв, за результатами контролю яких виявлені 2622 порушення.
#Бізнес #Їжа #Суспільство #Споживач #Укрінформ #Українська гривня #Законодавство #Реклама #Транспорт #Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів #Медикаментозне лікування