
За інформацією державного агентства PlayCity, на цих акаунтах регулярно просували азартні ігри в Stories, демонструючи "прості виграші" та залишаючи активні гіперпосилання.
В Instagram було заблоковано сім акаунтів через нелегальну рекламу казино, серед яких і обліковий запис популярної блогерки з мільйонною аудиторією на ім'я Сімбочка. Цю інформацію оприлюднило державне агентство, яке займається контролем за гральним та лотерейним бізнесом, PlayCity.
Незаконну рекламу зафіксували на новинних акаунтах, а також на сторінках інфлюенсерів-тисячників та блогерки з мільйонною авдиторією Сімбочки.
"На цих акаунтах систематично рекламували казино у Stories -- показували "легкі виграші" й залишали активні посилання. Це пряме порушення закону, тому акаунти були заблоковані спільними діями Meta та PlayCity", -- йдеться у повідомленні держагентства.
Держагенство нагадало, що реклама азартних ігор дозволена лише в нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо. Контент має бути позначений як 21+, і рекламувати можна лише ліцензовані бренди.
Додатково, забороняється демонстрація неповнолітніх осіб, військовослужбовців, волонтерів, медичних працівників, бонусних пропозицій, закликів до азартних ігор, обіцянок швидкого заробітку, а також прихованої реклами брендів і публічних особистостей, за винятком спортсменів. При цьому не менше 15% контенту повинно включати попередження про ризики ігрової залежності.
Нагадаємо, у липні державне агентство PlayCity наклало штраф у розмірі 4,8 мільйона гривень на власника телеграм-каналу "Труха Україна" за систематичну незаконну рекламу азартних ігор.
У серпні регулятор прийняв рішення накласти штраф у розмірі 4,8 мільйона гривень на компанію "Дев Україна" (dev.ua) через порушення норм законодавства в рекламі, що стосувалася анонсу бою між Олександром Усиком і Даніелем Дюбуа, де згадувався бренд букмекерської контори. Представники PlayCity зазначили, що на момент публікації в Реєстрі медіа-суб'єктів не було інформації про реєстрацію dev.ua. Відповідно до даних державного агентства, матеріал видання також не містив попередження про вікові обмеження та ризики залежності від азартних ігор.
Редакція dev.ua випустила заяву, у якій підкреслила, що не вважає згадку бренду букмекерської компанії у своєму інформаційному анонсі порушенням закону "Про рекламу". Вони також повідомили про тиск з боку третіх осіб. Команда зазначила, що в анонсі не було доступу до сайту букмекера, закликів до азартних ігор або детальної інформації про ставки. Натомість, у публікації містилася інформація про спортивну подію та угоду з букмекером. Також було акцентовано, що редакція не отримала жодної винагороди за це інформування. Видання має намір оскаржити рішення PlayCity в судовому порядку.
#Бізнес #Україна #Українська гривня #Бренд #Законодавство #Instagram #Реклама #Азартні ігри #Телебачення #Волонтерство #Казино #Контент (медіа) #Букмекерська контора (азартні ігри)