Прем'єра телепроєкту "Життя після шрамів" запланована на 26 червня на каналі "1+1 Україна".

Соціальна ініціатива "1+1 media" висвітлить процес адаптації українських ветеранів до мирного життя.

26 червня о 10:30 на телеканалі "1+1 Україна" відбудеться телепрем'єра проєкту "Життя після шрамів" про реінтеграцію ветеранів у цивільне життя. Про це повідомила пресслужба мовника.

У кожному епізоді герої ділитимуться своїми історіями. Крім того, у проєкті розкажуть, як підтримати ветеранів у повсякденному житті, адаптувати робоче середовище, слухати й чути. Ведучою "Життя після шрамів" стала кореспондентка ТСН Олена Гущик.

"В рамках проєкту ми не лише обговорюємо такі теми, як робота, здоров'я, сім'я, самооцінка та прийняття нової версії себе, але й активно шукаємо практичні рішення у співпраці з експертами", -- повідомила пресслужба "1+1 Україна".

Серед видатних постатей – ветеран та засновник майстерні BatArt Андрій Несмачний, який демонструє, як бойовий досвід може перетворитися на творчість, а підприємництво – стати шляхом для підтримки товаришів по службі.

Ветеран Тарас Сасовський втратив ноги в боях за Бахмут та попри це повернувся у спорт і переміг на міжнародних змаганнях, виконавши вправу, що вважається майже неможливою без кінцівок. Нині він очолює ветеранський хаб.

Геннадій Азжуров близько 30 років працював у поліції. Під час наступу російських окупантів на Маріуполь він потрапив в полон, а після звільнення змінив сферу діяльності, опанувавши нову професію у 55 років.

Метою соціальної ініціативи "1+1 media" "Життя після шрамів" є допомога ветеранам на шляху повернення до цивільного життя, а також систематизація досвіду українських роботодавців у взаємодії з цією цільовою авдиторією.

Нагадаємо, у січні цього року комунікаційна кампанія "1+1 media" "Життя після шрамів" отримала срібло міжнародної премії Brilliance Awards, яка відзначає видатні досягнення й інновації в бізнес-середовищі.

Також у листопаді 2024 року проєкти "1+1 media" здобули п’ять номінацій на міжнародних конкурсах.

У короткому списку провідної премії з креативності в піарі і комунікаціях European Excellence Awards відзначили два проєкти "1+1 media" -- проєкт "Життя після шрамів" в категорії "Внутрішні комунікації" та проєкт "Гай дитячих снів", мета якого вшанувати памʼять дітей, життя яких обірвала війна, в категорії "Корпоративна соціальна відповідальність". Обидва проєкти також потрапили у фінал регіональної категорії "Україна".

#Бізнес #Україна #Інновації #Ветеран #Поліція. #Група "1+1 медіа #Наступальні (військові) #Маріуполь #Бахмут #Полон #Бойовий досвід #Телевізійна служба новин #Креативність #Стадіон "Україна

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
"Безвізовий транспорт" для вантажних автомобілів між Україною та Молдовою продовжено до 2027 року.
Оптимізм у бізнес-середовищі знижується: Індекс ділової активності UBI зменшився до 36,1 пункту, згідно з дослідженням -- Delo.ua.
Шість найбільш поширених помилок при виборі обладнання для вирощування бройлерів
Теги