
Соціальна ініціатива "1+1 media" висвітлить процес адаптації українських ветеранів до мирного життя.
26 червня о 10:30 на телеканалі "1+1 Україна" відбудеться телепрем'єра проєкту "Життя після шрамів" про реінтеграцію ветеранів у цивільне життя. Про це повідомила пресслужба мовника.
У кожному епізоді герої ділитимуться своїми історіями. Крім того, у проєкті розкажуть, як підтримати ветеранів у повсякденному житті, адаптувати робоче середовище, слухати й чути. Ведучою "Життя після шрамів" стала кореспондентка ТСН Олена Гущик.
"В рамках проєкту ми не лише обговорюємо такі теми, як робота, здоров'я, сім'я, самооцінка та прийняття нової версії себе, але й активно шукаємо практичні рішення у співпраці з експертами", -- повідомила пресслужба "1+1 Україна".
Серед видатних постатей – ветеран та засновник майстерні BatArt Андрій Несмачний, який демонструє, як бойовий досвід може перетворитися на творчість, а підприємництво – стати шляхом для підтримки товаришів по службі.
Ветеран Тарас Сасовський втратив ноги в боях за Бахмут та попри це повернувся у спорт і переміг на міжнародних змаганнях, виконавши вправу, що вважається майже неможливою без кінцівок. Нині він очолює ветеранський хаб.
Геннадій Азжуров близько 30 років працював у поліції. Під час наступу російських окупантів на Маріуполь він потрапив в полон, а після звільнення змінив сферу діяльності, опанувавши нову професію у 55 років.
Метою соціальної ініціативи "1+1 media" "Життя після шрамів" є допомога ветеранам на шляху повернення до цивільного життя, а також систематизація досвіду українських роботодавців у взаємодії з цією цільовою авдиторією.
Нагадаємо, у січні цього року комунікаційна кампанія "1+1 media" "Життя після шрамів" отримала срібло міжнародної премії Brilliance Awards, яка відзначає видатні досягнення й інновації в бізнес-середовищі.
Також у листопаді 2024 року проєкти "1+1 media" здобули п’ять номінацій на міжнародних конкурсах.
У короткому списку провідної премії з креативності в піарі і комунікаціях European Excellence Awards відзначили два проєкти "1+1 media" -- проєкт "Життя після шрамів" в категорії "Внутрішні комунікації" та проєкт "Гай дитячих снів", мета якого вшанувати памʼять дітей, життя яких обірвала війна, в категорії "Корпоративна соціальна відповідальність". Обидва проєкти також потрапили у фінал регіональної категорії "Україна".
#Бізнес #Україна #Інновації #Ветеран #Поліція. #Група "1+1 медіа #Наступальні (військові) #Маріуполь #Бахмут #Полон #Бойовий досвід #Телевізійна служба новин #Креативність #Стадіон "Україна