Свої люди. Як одне слово сприяє зростанню продажів вітчизняних бізнесменів як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.

"Українське купують, людям це важливо", -- каже Анастасія Дзюба, співвласниця вітчизняного бренду жіночого одягу MustHave. Підприємниця знає, що каже: саме на споживацькому патріотизмі багато в чому тримається й розвивається її бізнес.

Цю підтримку відчувають не лише в MustHave, а й у багатьох інших українських компаніях, що працюють у різних галузях. Наприклад, всі учасники національного відбору престижного міжнародного конкурсу від EY "Підприємець року", який було представлено в журналі NV № 2, отримали підтримку від цього видання та ПроКредит Банку.

Один із них -- Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації Біосфера, пояснює: згідно з маркетинговими дослідженнями, які він замовляв у грудні 2024 року, іміджевим атрибутом, що мав велике значення для цільової аудиторії, була приналежність бренду до України.

#Бізнес #Підприємництво #Бренд #Одяг #Генеральний директор #Цільова аудиторія #Корпорація #Біосфера #Ernst & Young

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Україна розробляє національну мовну модель штучного інтелекту. Які переваги для держави має така ініціатива і які погляди на це питання висловлює бізнес?
Штучні інтелекти в агрономії, піксельні розпилювачі та цифрові угіддя: яким стане український агробізнес у майбутньому.
Астрологічний прогноз на 18 квітня: Раки наближаються до значного досягнення, тоді як Терези стикаються зі стресовими ситуаціями.
Теги