
"Українське купують, людям це важливо", -- каже Анастасія Дзюба, співвласниця вітчизняного бренду жіночого одягу MustHave. Підприємниця знає, що каже: саме на споживацькому патріотизмі багато в чому тримається й розвивається її бізнес.
Цю підтримку відчувають не лише в MustHave, а й у багатьох інших українських компаніях, що працюють у різних галузях. Наприклад, всі учасники національного відбору престижного міжнародного конкурсу від EY "Підприємець року", який було представлено в журналі NV № 2, отримали підтримку від цього видання та ПроКредит Банку.
Один із них -- Андрій Здесенко, засновник та СЕО корпорації Біосфера, пояснює: згідно з маркетинговими дослідженнями, які він замовляв у грудні 2024 року, іміджевим атрибутом, що мав велике значення для цільової аудиторії, була приналежність бренду до України.
#Бізнес #Підприємництво #Бренд #Одяг #Генеральний директор #Цільова аудиторія #Корпорація #Біосфера #Ernst & Young