
Музичний сервіс прагне до підвищення рентабельності, а його акції злетіли вгору.
Цього літа Spotify планує збільшити ціни на свої підписки в багатьох країнах. Відомий сервіс музичного стримінгу робить акцент на прибутковість, враховуючи швидкий ріст вартості своїх акцій.
За інформацією, наданою виданням Financial Times, з посиланням на свої джерела, група має намір з червня підвищити вартість індивідуальних підписок у країнах Європи та Латинської Америки на суму, що дорівнює 1 євро. Разом з тим, ціни в Сполучених Штатах залишаться без змін.
Керівники музичної індустрії вже давно виступають за збільшення тарифів на такі платформи, як Spotify та Apple Music. Вони підкреслюють, що ціни зростають повільніше, ніж інфляція, і вважають, що їхні послуги є відносно недорогими в порівнянні з підписками на потокове відео, такими як Netflix. Навіть після нещодавнього підвищення тарифів, вартість підписки на Spotify в США становить 11,99 долара на місяць, що є лише незначним зростанням з 9,99 долара, які платили користувачі 14 років тому, коли сервіс тільки з'явився на ринку.
Останніми тижнями Spotify уже почала потихеньку підвищувати ціни в деяких країнах, наприклад, у Нідерландах і Люксембурзі. За словами джерел, цього літа підвищення цін значно посилиться.
За даними торгової групи IFPI, цей крок відбувається на тлі того, що розвиток музичного бізнесу починає сповільнюватися. Минулого року зростання глобальних доходів у цьому секторі скоротилося вдвічі. Саме стримінг може стати наступним етапом розвитку потокового мовлення, який включатиме в себе дорожчі преміальні версії їхніх сервісів.
Джерела кажуть, що стримінгові групи, включно зі Spotify, розглядали можливість стягнення додаткової плати за ранній доступ до музики, оскільки музична індустрія прагне заробити на найпристрасніших прихильниках артистів. Також розглядають можливість надання раннього доступу до квитків на концерти тим, хто платить за суперпреміальну підписку. Spotify розглядає можливість створення такого рівня підписки, яка коштуватиме на 6 доларів на місяць більше.
Відзначається, що ці підписки класу преміум матимуть свої особливості на різних платформах. Крім того, Apple, Amazon та YouTube також планують впровадження елітних варіантів своїх музичних стримінгових сервісів.
Протягом останнього року вартість акцій Spotify збільшилася більш ніж удвічі, оскільки компанія почала отримувати прибуток і збільшила кількість своїх передплатників.
Платформа Spotify дуже популярна в Україні. Українці активно використовують її для прослуховування улюблених пісень.
Також можна насолодитися композиціями учасників пісенного конкурсу "Євробачення" на відомій стрімінговій платформі Spotify.
#Бізнес #Латинська Америка #Європа #Інфляція #Євро #Нідерланди #Financial Times #Радіомовлення #Apple Inc. #Amazon (компанія) #YouTube #Netflix #Пісенний конкурс Євробачення #Spotify #Люксембург #Музична індустрія #Apple Music #Потокове мультимедіа #Міжнародна федерація виробників фонограм