Після McDonald's, компанія Intertop вирішила також залучити підлітків до роботи -- Delo.ua

Роздрібний продавець пропонує більше 500 брендів взуття, одягу та аксесуарів, включаючи власну марку Braska.

Компанія Intertop почала офіційно працевлаштовувати підлітків. Ритейлер запустив новий соціально-орієнтований проєкт First Job, спрямований на працевлаштування підлітків віком від 16 років, повідомило Delo.ua з посиланням на повідомлення у пабліках компанії.

Підліткам пропонується гнучкий графік, який враховує їх навчальні потреби. На роботу можуть приймати з 16 років. Офіційне працевлаштування стартує з першого робочого дня, а зарплата виплачується згідно з чинним законодавством.

Ініціатива розпочалася в магазинах The North Face, Geox та Intertop у Києві. Працівники рітейлу пройшли спеціальне внутрішнє навчання, щоб ефективно взаємодіяти з неповнолітніми.

Програму впроваджують в рамках ініціативи HR-бренду під назвою #Людинізація, зазначили представники пресслужби компанії.

У своєму коментарі для Української ради торгових центрів, генеральний директор Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов зазначив, що після пандемії COVID-19, повномасштабного вторгнення та постійних тривог молодь України стала більш зрілою. Сьогодні молоді люди мають бажання до більшої самостійності та фінансової незалежності.

"Забезпечуючи підлітків практичними навичками, такими як консультування покупців, мерчендайзинг, взаємодія з клієнтами, засвоєння міжнародного досвіду та стандартів, а також командна комунікація, ми сприяємо формуванню в Україні культури підтримки молоді. Це дозволяє підліткам бачити можливості для розвитку в Україні та заохочує їх будувати кар'єру в українських компаніях, - підкреслив Бадрітдінов."

Київська компанія Intertop, яка є українським ритейлером, займається дистрибуцією та омніканальними продажами одягу, взуття, косметичних засобів та аксесуарів. Вона здійснює свою діяльність через власні роздрібні магазини та платформи електронної комерції в Україні та Казахстані.

На укранському ринку компанія працює 31 рік. Мережа об'єднує більше 30 магазинів Intertop, а також 13 роздрібних мереж: Armani Exchange, Emporio Armani, EA7, Ecco, Geox, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, магазини італійської косметики Kiko Milano та Intertop Outlet. Всього - понад 150 магазинів.

Intertop пропонує більше 500 брендів взуття, одягу, аксесуарів та косметичних продуктів, серед яких є і власна марка Braska. У 2024 році компанія досягла виторгу близько 4,3 млрд грн, що на 15% нижче в порівнянні з попереднім роком.

Компанія входить у групу MTI, яка з 2006-го розвиває також бізнес Intertop у Казахстані. Співвласники групи - Володимир Цой і Сергій Башлаков.

Нагадаємо, що раніше Delo.ua повідомляло про те, що McDonald's розпочинає набір української молоді з 16-річного віку.

#Бізнес #Україна #Київ #Українська мова #Сміливіше. #Бренд #Законодавство #Роздрібний магазин #Одяг #Генеральний директор #Італія #Макдональдс #Взуття #Робоче місце #Торговий центр #Косметика #Електронна комерція #Знак для товарів і послуг #Мілан #Штаб-квартира #Аксесуари одягу #Geox #Північна сторона #Армані #Timberland (компанія) #ECCO #Фургони #Skechers

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
"Отримуй п'ять, сплачуй півтора" та інші корисні рекомендації від провідного експерта з автокредитування.
Агросектор України в умовах зміни клімату потребує стратегії оновлення систем зрошення, заявила ВАР.
Після McDonald's, компанія Intertop вирішила також залучити підлітків до роботи -- Delo.ua
Теги