
Фірми, що досі не впровадили штучний інтелект, мають лише 2-3 роки, щоб не відстати від своїх конкурентів. Якщо протягом цього періоду бізнес не зможе адаптуватися до нових умов, він може зіткнутися з ризиком втрати своєї частки на ринку — а можливо, навіть загрози власному існуванню.
На SKELAR Security Meetup директор департаменту інформаційної безпеки Universal Bank Тарас Лобода поділився своїми думками з цього приводу, як повідомляє Delo.ua.
"Наразі я не можу сказати, що якийсь український банк вже використовує штучний інтелект і показав справді вражаючі результати. Ми самі пішли двома напрямами: корпоративний Microsoft Copilot і власне внутрішнє рішення. Тому що є запити, які потрібно залишати всередині системи, без виносу назовні", -- розповів Тарас Лобода.
Він зазначив, що на сьогоднішній день не сталося жодних кардинальних змін у сфері кіберзахисту. Проте вже існують інструменти, які дозволяють інженерам та аналітикам збирати інформацію трохи швидше, зручніше та в значно більших обсягах.
"Ми реалізували інтеграцію, яка об'єднує XDR, SIEM, Jira та Slack в одну цілісну систему. Замість необроблених даних ми отримуємо готові інциденти, доповнені штучним інтелектом, що автоматично витягує додаткову інформацію. Це складна, але дуже ефективна інтеграція, що значно полегшує роботу наших ключових спеціалістів," -- зазначає Лобода.
Він також зазначає, що наразі існує обмежена кількість засобів для кібербезпеки. За його словами, найчастіше говорять про фаєрволи на основі штучного інтелекту, але Тарас Лобода вважає, що протягом найближчих одного-двох років вони не стануть ефективним рішенням. У той же час він підкреслює, що в банківському секторі штучний інтелект вже активно використовується для фінансового моніторингу, комплаєнсу, юридичних послуг та в багатьох інших сферах.
#Бізнес #Штучний інтелект #Інженер #Моніторинг #Банк #Microsoft #Конкуренція (економіка) #Революція #Інформаційна безпека #Slack (програмне забезпечення) #Інформація про безпеку та управління подіями