
"Алгоритмам машинного навчання потрібно багато даних. Якщо ви не будете обережні, алгоритми навчаться на помилках минулого"
Завдяки впровадженню штучного інтелекту, Amazon ефективно управляє своїм маркетплейсом, що дозволяє оперативно виявляти та блокувати підроблену продукцію. Протягом останніх п'яти років це призвело до суттєвого зменшення — бренди стали на 35% рідше скаржитися на порушення своїх авторських прав.
Проте не всі експерименти з штучним інтелектом виявилися вдалими для Amazon. Система підбору персоналу, що автоматично оцінювала кандидатів, мала сексистські упередження і відхиляла резюме жінок. Подібні труднощі виникли і в Apple. А чат-бот авіакомпанії Air Canada навіть вводив клієнтів в оману.
LIGA.Tech підготувала аналіз ситуацій, коли штучний інтелект завдав шкоди бізнесам замість того, щоб їх підтримувати. У матеріалі розглянуто наслідки таких випадків та сучасні погляди компаній на інновації. Ознайомившись з цим, ви дізнаєтеся, на які аспекти слід звертати увагу при впровадженні ШІ у своїй організації, а також як уникнути помилок, які вже були допущені іншими.
Apple активно впроваджує штучний інтелект у свої продукти. Голосовий помічник Siri тепер здатний давати відповіді за допомогою ChatGPT, камера покращилася в навчанні, щоб відображати години роботи закладів, а на iPhone з'явилася можливість створення зображень.
У 2019 році експерименти Apple із штучним інтелектом не пройшли без труднощів, коли компанія впровадила алгоритми для Apple Card. Ця віртуальна кредитна картка була розроблена Apple і випущена у партнерстві з Goldman Sachs.
#Бізнес #Штучний інтелект #Інновації #Бренд #Кав'ярня #Apple Inc. #Канада #ChatGPT #Amazon (компанія) #Машинне навчання #Кредитна картка #Алгоритм #Goldman Sachs