
У 2024 році російські авіакомпанії були змушені вивести з обслуговування 58 пасажирських літаків.
Цю інформацію озвучив очільник Росавіації Дмитро Ядров, повідомляє російське агентство "Інтерфакс".
За його інформацією, це трапилося внаслідок інцидентів і неможливості провести ремонт суден. На сьогоднішній день авіакомпанії мають в своєму розпорядженні 1138 літаків та 920 вертольотів, зазначив Ядров.
Згідно з інформацією, опублікованою в The Moscow Times, після початку широкомасштабної агресії Росії проти України, російська цивільна авіація опинилася під серйозним тиском через введення суворих санкцій.
Сполучені Штати, Європейський Союз та інші держави наклали заборону на постачання комплектуючих та готових літаків до Росії, тоді як компанії Boeing і Airbus зупинили надання технічної підтримки для вже наявних повітряних суден. Як наслідок, літаки втратили можливість проходити регулярні перевірки - C Check, які зазвичай виконуються кожні 1,5-2 роки, а також більш детальні D Check, що здійснюються раз на 6-12 років.
В результаті вітчизняні авіакомпанії були змушені самостійно здійснювати ремонт західних літаків, вдаючись до "канібалізації" – розбирання одних повітряних суден на частини для ремонту інших.
При цьому флот російських авіакомпаній на дві третини складається з іноземних літаків, які забезпечують 90% перевезень пасажирів усередині країни. Ще близько 150 бортів - це SSJ-100, які також сильно залежать від західних комплектуючих.
Напомним:
Представники російського бізнесу провели зустріч з Робертом Ейджі, керівником Американської торговельної палати в Росії, під час якої обговорювали можливість скасування санкцій у ряді економічних секторів. Зокрема, акцентували увагу на цивільній авіації, постачанні запасних частин, комплектуючих, а також на питаннях технічного обслуговування літаків.
#Бізнес #Росія #Міжнародні санкції щодо Росії (2014—дотепер) #Європейський Союз #Економіка #Літак. #Airbus #The Moscow Times #Гелікоптер. #Пасажир #Літаки #Цивільна авіація #Боїнг #Інтерфакс #Авіалайнер #Sukhoi Superjet 100