Генеральна директорка МакДональдз в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова про те, як мережа повертала сніданки в меню, чому частину продукції доводиться списувати та як компанія планує розвиватись цього року
У вересні 2022 року одна з найбільших гастрономічних мереж — McDonald's — відновила свою діяльність, причому український уряд навіть закликав до відкриття її закладів. Ресторани призупинили роботу після початку масштабної агресії з боку Росії. Тепер їм доводиться адаптуватися до нових реалій. Якщо до війни ринок ресторанного бізнесу в Україні демонстрував зростання, то нині, внаслідок великої міграції, мобілізації та зниження рівня життя населення, він переживає стагнацію. Через повітряні тривоги заклади закриваються кілька разів на день, змушуючи списувати частину товарів.
Нові умови на ринку спонукали ресторанну компанію переосмислити свою стратегію. МакДональдс активно розширює свою присутність на заході країни, вперше відкриваючи заклади на автозаправках та вздовж трас. Як змінився підхід компанії до виходу на ринок, який обсяг продукції наявний у мережі та як варіюються вимоги споживачів у різних країнах — про це в інтерв'ю NV Бізнес розповіла генеральна директорка МакДональдс в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова.
#Росія #Україна #Українці #Чеська Республіка #Словаччина #Міграція населення #Ресторан #Макдональдс #Рівень життя