Згідно з інформацією Укрінформу, він повідомив про це у соціальній мережі X.
"Нашим наміром завжди було розпочати розмову про те, яку економіку хочуть побудувати американці, та про вплив мит на працівників та бізнес. Ми досягли своєї мети, охопивши найширшу американську аудиторію", -- написав Форд.
Прем'єр Онтаріо повідомив, що дав вказівку своїй команді продовжувати інформувати громадян США протягом вихідних 25-26 жовтня, коли відбудуться перші дві гри Світової серії з бейсболу. Після цього реклама буде знята з ефіру.
"Як я згадував раніше сьогодні: Канада і США є сусідами, партнерами та союзниками. Наша сила зростає, коли ми об'єднуємо зусилля," -- підкреслив Форд.
За інформацією Укрінформ, Дональд Трамп оголосив про зупинку торгових переговорів з Канадою після того, як влада Онтаріо розпочала в США рекламну кампанію, що критикує американські митні збори.
#Сполучені Штати #Бізнес #Укрінформ #Економіка #Реклама #Американці #Канада #Мито (податок) #Ford Motor Company #Онтаріо #Бейсбол