
Компанія зазнає труднощів насамперед у Китаї. На бізнес також тиснуть високі витрати на модернізацію та мита США. Пише Корреспондент.net. Про це повідомляють Контракти.UA.
Компанія Porsche отримала лише 154 мільйони євро прибутку від продажів автомобілів у останньому кварталі, без врахування фінансових послуг. Це означає зниження прибутку на майже 91% у порівнянні з тим же періодом минулого року, коли компанія заробила 1,7 мільярда євро. Водночас загальний обсяг продажів бренду зменшився приблизно на 12,9%, склавши трохи більше 8,3 мільярда євро. Цю інформацію оприлюднила газета BILD.
Водночас у Північній Америці продажі зросли. Цього року частка електрифікованих авто також зросла.
У першій половині 2025 року німецька компанія Porsche, яка спеціалізується на виробництві спортивних автомобілів, зафіксувала зниження своїх глобальних продажів на 6%, поставивши на ринок 146391 автомобіль. Як зазначає Reuters, найбільш суттєве падіння спостерігалося на китайському ринку, де обсяги продажів скоротилися на 28%. Представники компанії пояснюють цю ситуацію складними умовами на ринку та посиленням конкуренції.
Незважаючи на загальне зниження обсягів, Porsche показує зростаючу тенденцію в Північній Америці, де продажі зросли на 10%. Це робить даний регіон найважливішим для бренду. Основними чинниками цього успіху стали покращена доступність моделей та ціновий захист у першій половині року, зумовлений підвищенням імпортних мит.
Компанія також повідомила, що 36% проданих за цей період автомобілів були електрифікованими, що на 14,5% більше, ніж торік.
Нагадаємо, що раніше з'явилася інформація про те, що Porsche розпочала підготовку до нових регуляторних вимог стосовно акумуляторних систем.
#Бізнес #Китай (регіон) #Північна Америка #Німеччина #Бренд #Машина. #Євро #Акумуляторна батарея #Прибуток (економіка) #Reuters #Імпорт #Мито (податок) #Корреспондент #Виручка #Спортивний автомобіль #Porsche