Цьогорічний PR MRTHN "У дзеркалі реальності", організований MMR.ua в Києві, перетворився на платформу для взаємодії понад 40 фахівців у сфері комунікацій, зібравши більше 500 учасників — професіоналів, які щоденно створюють і транслюють голоси брендів.
Доповідачі обговорювали необхідність оновлення комунікацій в епоху, коли невизначеність стала звичною, а швидкість реакції не менш важлива, ніж зміст повідомлення. Брендові комунікації перетворилися на мову значень та довіри, що формується з чесності у сприйнятті реалій суспільства. Професійний стиль та динаміку заходу забезпечили ведучі телеканалу "Ми -- Україна" Олена Цинтила та Микита Міхальов.
Саша Трачук та Наталія Бокій з Publicis Ukraine започаткували марафон, представивши кейс редизайну онлайн-медіа MMR.
Віктор Іванченко (Megapolis+) продемонстрував, як амбʼєнт-реклама може розвивати спільноту у міському просторі.
Аліна Смишляк-Борода з компанії Kormotech поділилася своїми думками щодо формування репутації в секторі FMCG. Вона підкреслила, що бренд компанії і бренд продукту повинні не суперничати між собою, а навпаки, діяти в одному напрямку, підтримуючи одне ім'я.
"Стати більше, ніж просто банківська установа" — таку концепцію озвучила Ксенія Сікорська (ПУМБ) на заході: "Ми існуємо в епоху, де неможливе — це всього лише те, що ще не було спробувано. У світі з постійно змінюваними правилами — створюйте свої власні".
Панельна дискусія "Антикризові комунікації 3.0", яку вела Олена Цинтила з "Ми -- Україна", зібрала команду експертів: Олену Осипчук (SOCAR Energy Ukraine), Яну Ляхович з 1+1 media, Олену Плахову, Артура Маліновського (Firma), Анну Захараш (ФК "Дарниця") та Анастасію Зражевську (МХП). Всі учасники поділяли спільну думку: криза не є покаранням, а скоріше випробуванням на людяність, де ключовими аспектами є чесність і оперативність.
У своїй доповіді щодо репутаційних стратегій Євген Єленський та Павло Мішустін з компанії ДТЕК обговорили основні принципи формування lovemark у соціальних мережах. Водночас Євгеній Асташов з компанії Guys Who Shoot поділився ідеями про те, як відеоконтент може встановлювати найбільш глибокий емоційний зв'язок з аудиторією.
Під час панелі "Майбутнє і теперішнє PR-ринку", яку вела Олександра Погоріла з U Agency, зібралися провідні фахівці у сфері створення брендових голосів: Ольга Дівущак з Foundation Coffee Roasters, Олег Давиденко з Групи Метінвест, Кристина Івченко з NOVUS та Світлана Конар з ПриватБанку. У ході обговорення було досягнуто консенсусу, що український PR досяг нового рівня зрілості — він тепер стратегічно орієнтований, адаптивний та готовий до відкритого спілкування.
У своєму виступі Володимир Соболев з "Ковальської" підкреслив, що B2B має бути більш людяним, адже бізнес також має право на власний голос.
Володимир Гайдаш з "АрселорМіттал Кривий Ріг" розкрив свій досвід у сфері комунікацій, що стосуються підтримки сімей загиблих співробітників, в контексті корпоративної етики.
Дмитро Самолюк з "Ми -- Україна" в своєму виступі "Алгоритми, що вбивають бренди" зазначив, що прагнення до максимального охоплення може призвести до втрати сутності й унікальності.
Панель "Соціальна відповідальність 2025", яку очолив Сергій Костя (Bolt), об'єднала Яну Гончаренко (Starlight Media) , Гліба Стрижка (Starlight Media), Тетяну Кухоцьку (ГО "Серце Азовсталі"), Лію Метревелі (Alviva Group), Ірину Шинкаренко (ТОВ "Епіцентр К") та Максима Незвієцького ("Аврора"). Головний меседж дискусії в тому, що CSR -- це вже не піар-хід, а спосіб мислення бізнесу.
Андрій Здесенко (корпорація "Біосфера") розповів, як компанія оперативно та відповідально вибудовувала комунікацію після ракетного удару.
Ірина Метньова з Vandog Agency розповіла, як синергія креативності та брендингу може зробити PR-кампанії більш вражаючими, зменшити витрати і перетворити комунікацію на незабутнє враження.
На фінальній дискусійній панелі "Штучний інтелект у PR" Тетяна Шерман (Academy DTEK), Катерина Дорошевська (BECOME), Орися Хімʼяк (військовий холдинг) та Олена Дальська-Латошевіч (WhitePress Ukraine) досліджували співвідношення між автоматизацією і емоційним аспектом комунікації, підкресливши важливість адаптації технологій до людських потреб.
У завершальний момент події відбулося нагородження лауреатів Конкурсу PR-кейсів. Цей спеціальний проєкт продемонстрував, як бренди в умовах викликів і нестабільності виявляють свої цінності, підвищують рівень довіри, ведуть конструктивний діалог із суспільством та встановлюють нові етапи професіоналізму у сфері комунікацій.
PR MRTHN "У дзеркалі реальності" продемонстрував, що сучасні комунікації є етичною практикою, яка включає в себе вміння слухати і реагувати, а також створювати значення в умовах, коли світ балансуює між інформацією та правдою. Найважливіше — це нагадування про те, що кожен бренд і кожна особа можуть стати відображенням реальності. Головне — не боятися поглянути в це дзеркало з відвертістю.
Організатори, бізнес і медіа-агентство Ekonomika+ разом з онлайн-ресурсом mmr.ua висловлюють свою вдячність партнерам:
Ми також висловлюємо вдячність нашому креативному партнеру Saatchi & Saatchi, партнеру "AB InBev Efes Україна", безпековому партнеру SHERIFF, кавовому партнеру Foundation Coffee Roasters, водному партнеру Моршинська, гостинному партнеру Academy DTEK, алкогольному партнеру Jack Daniel's, ігристому партнеру San Mare та солодкому партнеру ALVIVA GROUP.
Медіапартнерам: "Ми – Україна", Mediafusion, Starlight Media, live marketing, 1+1 media, ADV.expert, Медійний холдинг Апостроф, Infovision, "Київ 24", рекламний холдинг Megapolis+, ВС Медіа, dsnews.ua, kosht.media, UA.news, True.ua, 44ua, UNN, Burda media Ukraine, HiTech Expert, Kyiv1, Liga Zakon, Marketer.ua, Economist, Founder, Liga.net, Cases, "Главком", "Комерсант український", "Експерт", "Економічні новини", Перший бізнесовий, Mind.ua, Європейська бізнес асоціація та Асоціація креативних індустрій України (CIAU).
#Україна #Суспільство #Комунікація #Швидкість #Емоції #Київ #Бренд #Організація громади #Стратегія #Соціальна мережа #Українські національні новини #Метінвест #Етика #Філософія #Банк #Перший Український Міжнародний Банк #Металургійний комбінат "Азовсталь #Група "1+1 медіа #ПриватБанк #Миронівський хлібопродукт #Корпоративна група #ДТЕК #AB InBev #Зв'язки з громадськістю #Епіцентр К #Біосфера #АрселорМіттал Кривий Ріг #Майбутнє #SOCAR #Залізнична станція Дарниця #"Джек Деніелс #Бізнес #Publicis #Saatchi & Saatchi