Porsche зіткнувся з серйозним фінансовим ударом: за перші дев'ять місяців 2025 року операційний прибуток компанії впав на 99%, скоротившись із понад 4 млрд євро до всього 40 млн євро. Причиною різкого падіння стали зростання світових тарифів, проблеми на китайському ринку та витрати на оновлення модельного ряду, повідомляє Carscoops.
Також цікаво розлючені власники подали до суду на Porsche
Незважаючи на рекордні обсяги продажів у США, компанії не вдалося зберегти прибутковість. В Porsche повідомили, що цього року їхні збитки сягнули приблизно 700 мільйонів євро, головним чином через підвищення тарифів. Крім того, тимчасове скорочення виробництва внаслідок оновлення модельного ряду та труднощі з постачанням батарей також негативно вплинули на фінансові результати.
Щоб компенсувати втрати, у Porsche вже анонсували підвищення цін у 2025-2026 роках, прагнучи утримати маржу "на прийнятному рівні".
Під час звіту фінансовий директор Porsche Йохен Брекнер підтвердив: нинішній Macan із ДВЗ знімають із виробництва у 2026 році, хоча на окремих ринках модель залишиться у продажу навіть до 2027-го завдяки запасам.
Macan є центральною моделлю бренду, адже всього за дев'ять місяців поточного року продажі перевищили 64 тисячі автомобілів. Тим не менш, вже розпочато підготовку до його заміни: нове покоління Macan буде оснащене гібридними та плагін-гібридними варіантами, які з'являться на ринку поряд з електричним Macan.
Згідно з попередніми відомостями, новий кросовер буде створено на базі спільної платформи з Audi Q5, і тестові моделі вже були зафіксовані під час проведення випробувань.
Porsche продовжує рухатися в напрямку електрифікації, але планує знизити темпи цього процесу. Як зазначив Брекнер, з 2028 року компанія представить збалансований асортимент, що включатиме електричні, гібридні та бензинові автомобілі. Це дозволить зберегти конкурентоспроможність на ринку та забезпечити стабільне зростання.
У найближчі роки очікується оновлення 718 Boxster і Cayman з бензиновими двигунами, а також новий компактний SUV, відомий як "B-SUV".
Цікаво, що компанія Porsche отримала патент на 18-циліндровий мотор.
Попри різке падіння прибутку, компанія підкреслює, що її бізнес залишається стабільним: чистий грошовий потік зріс до 1,34 млрд євро, що свідчить про стійкість Porsche навіть у кризовий період.
#Бізнес #Китай (регіон) #Бренд #Машина. #Євро #Прибуток (економіка) #Модель #Двигун #Двигун внутрішнього згоряння #Позашляховик #Бензиновий двигун #Porsche #Кросовер (автомобільний) #Гібридний автомобіль #Audi Q5