Компанія Atlas Energy Solutions придбала автомобіль Peterbilt 567, оснащений повним автопілотом Kodiak Driver, для виконання перевезень між сортувальним заводом і нафтовим родовищем у Техасі. Цю інформацію повідомила компанія Kodiak.
Автомобіль без водія доставляє пропант від силосних башт мінізаводу до місця видобутку нафти. Це зернистий гранулоподібний пісок з діаметром фракцій від 0,5 до 1,2 мм, яким залужують бурові тріщини.
Ознайомтеся також із темою: Боязнь сповільнює впровадження автономних транспортних засобів.
Автопілотований автомобіль Peterbilt 567 тягає напівпричіп з силосом надбудови для сипучих вантажів, що зовні схожий з нашими цементовозом. Водій у кабіні відсутній, хоча там є кермо, сидіння, всі органи управління і навіть спальник.
Вантажівка здійснює рейс від точки завантаження до нафтового родовища Пермського басейну, площа якого може зрівнятися з територією трьох балтійських країн – Естонії, Латвії та Литви. Цей маршрут, що складає 68 кілометрів в обидва боки, проходить по ґрунтовій технологічній дорозі і включає маневри для автоматизованого завантаження та розвантаження вантажу.
Зовнішній вигляд цього тягача не має значних відмінностей від традиційних моделей, проте зворотна частина дзеркал вказує на наявність системи автопілота. Фото: Kodiak.
Постачання перших у світі безпілотних RoboTrucks для промислових операцій відбулося в грудні 2024 року, а безпілотні послуги з цими вантажівками розпочалися 18 грудня 2024 року. Це перший етап у плані комерціалізації Kodiak. Протягом місяця спеціалісти в режимі не тесту, а реальної експлуатації спостерігали за роботою безпілотника, щось додавали в програмне забезпечення і лише 24 січня пресслужба Kodiak сповістила про це світові.
Читайте також Водії все менше довіряють автопілотам, однак автовиробників це не зупиняє
"Протягом багатьох років метою галузі було впровадження автономних вантажівок, і сьогодні ми бачимо реальні досягнення в цій сфері. Kodiak стала першою компанією, яка успішно втілила автономні вантажні перевезення в комерційний бізнес, що є важливим кроком на шляху до фінансової стабільності нашої компанії", - зазначив Дон Бернетт, засновник і CEO Kodiak.
Автопілотний автомобіль обережно маневрує між зустрічними машинами. На прямих ділянках він може трохи "прискоритися", але не перевищує безпечну швидкість. Незважаючи на те, що це технологічний і приватний шлях, дорожні знаки все ж присутні, і система Kodiak Driver активно на них реагує.
Таким чином безпілотний автомобіль Peterbilt 567 став звичайним робочим інструментом в бізнес-проєкті компанії. Усі рішення на дорозі прийматиме комп'ютер, а камери та радари, встановлені на дзеркалах та корпусі кузова, забезпечують об'їздом будь-яких перешкод.
Додатково, Tesla значно зменшила ціну на функцію автопілота.
Такому автомобілю не потрібні зупинки для відпочинку водія. Він може працювати за будь-яких кліматичних умов в режимі 24/7. Єдина потреба в зупинці лише для короткочасної заправки баків соляркою.
Протягом 2025 року компанія Atlas має намір значно розширити розгортання RoboTruck, очікується значне розгортання RoboTruck.
#Безпілотний літальний апарат #Клімат #Машина. #Прибуток (економіка) #Генеральний директор #Програмне забезпечення #Литва #Латвія #Естонія #Вантажівка. #Нафта #Дзеркало. #Пісок #Техас #Комп'ютер. #Вантаж #Дон (річка) #Радар. #"Пітербілт". #Автопілот #Кодьяк, Аляска #Тракторний агрегат #Гарматна башта #Міліметр. #Кермо #Автобусобудівник #Дорожній знак