
Салій акцентував увагу на тому, що недолік бюджетного фінансування викликає збільшення витрат підприємств та зменшення кількості клієнтів, які користуються залізничними перевезеннями.
Якщо уряд надасть фінансову компенсацію за збитки, понесені "Укрзалізницею" в сфері пасажирських перевезень, це стане вірним рішенням. Адже соціальні зобов'язання компанії повинні покриватися за рахунок бюджетних коштів, а не за рахунок крос-субсидій.
Також, забезпечення фінансування дозволить УЗ зберегти тарифи на вантажні перевезення, що, у свою чергу, допоможе уникнути втрати клієнтів, які можуть перейти на автомобільний транспорт. Про це зазначив президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів Константин Салій, коментуючи рішення транспортного комітету Верховної Ради, який підтримав виділення бюджетних коштів для компенсації збитків у сфері пасажирських перевезень.
За висловлюванням Салія, фінансування транспортних перевезень з державного бюджету є обґрунтованим, оскільки податки, сплачені громадянами, повинні використовуватися на найактуальніші потреби, зокрема для транспортування людей з районів бойових дій.
"Якщо фінанси спрямовуються на ці потреби, а існує собівартість пасажирських перевезень, держава зобов'язана ефективно розподіляти ці ресурси для забезпечення належного рівня життя українців," - підкреслив він.
Салій акцентував увагу на тому, що недолік бюджетного фінансування викликає збільшення витрат підприємств та зменшення кількості клієнтів, які користуються залізничними перевезеннями.
"Якщо фінансування здійснюється не з державного бюджету, а безпосередньо з боку виробників, це призводить до переходу на автомобільний транспорт. "Укрзалізниця" втрачає своїх клієнтів та обсяги доходів", - зазначив він.
Він вважає, що підтримка з боку держави дозволить запобігти подальшому зростанню тарифів і знизить ймовірність монополізації ринку.
"Ми віримо, що це послужить певним запобіжником. Якщо держава надасть компенсацію, тоді аргументувати підвищення тарифів буде значно складніше," - зазначив він.
Він також підкреслив важливість забезпечення більшої прозорості в діяльності "Укрзалізниці" та полегшення умов для приватних підприємств у користуванні інфраструктурою.
"У випадку, якщо виробники придбають свої власні вагони та тепловози, їм слід забезпечити доступ до колій за вигідними тарифами. Це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності українських товарів," - зазначив Салій.
Раніше об'єднання провідних галузевих асоціацій, таких як "Укрметалургпром", "УкрФА", "Укрцемент", Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів та Союз хіміків України, звернулося до прем'єр-міністра Юлії Свириденко та відповідних міністерств з проханням не допустити підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення на 37%. На їхню думку, це рішення може призвести до зменшення валового внутрішнього продукту на майже 100 млрд грн, втрати валютних надходжень в обсязі 98 млрд грн, зменшення бюджетних надходжень на 36 млрд грн щороку та ліквідації щонайменше 76 тисяч робочих місць, з яких 26 тисяч - в промисловому секторі.
#Бізнес #Президент (державна посада) #Прем'єр-міністр #Товари #Податок #Державний бюджет #Держава (політичний устрій) #Робити #Бюджет #Інфраструктура #Бойові дії #Валовий внутрішній продукт #Залізниця #Автомобільний транспорт #Українська залізниця #Монополія #Будівельний матеріал #Залізничний вагон #Локомотив внутрішнього згоряння