
Українська ресторанна індустрія пережила найгірші часи, оскільки більшість закладів, які могли закритися, вже зробили це. Проте, багато з них насправді "відроджуються" з цих складних умов.
Згідно з інформацією, опублікованою в колонці NV Бізнес, цю думку висловила спеціалістка в галузі ресторанного бізнесу та психології продажів Ольга Насонова.
"Неприємна новина: дно вже під нами. Всі, хто мав можливість, закрили свої справи. А тепер є й позитивна сторона: ми почали підніматися з цього дна. Падати вже, здавалося б, немає куди, а від дна відштовхуватися легше. Багато підприємців готові до старту або вже розпочали свою діяльність, сподіваючись на швидке завершення війни. І, звичайно, весна також має своє позитивне вплив – зиму ми пережили, це вже добре", – підкреслила експерт.
Вона зазначила, що люди почнуть відкривати:
Вона також підкреслила, що будуть з’являтися заклади типу "економно і смачно". "Це означає, що ціни будуть помірними, але якість продуктів при цьому прийнятною. Кухня не має великого значення, адже за доступною ціною всі готові спробувати. Платоспроможних клієнтів не вистачає на всіх, такі часи", -- зазначила Насонова.
Раніше повідомлялося про те, що виручка закладів громадського харчування України у другому півріччі 2023 року зросла на 30% порівняно з аналогічним періодом 2022 року, відвідуваність -- на 10%, а середній чек -- на 18%.
Згідно зі статистикою та аналізом української ресторанної індустрії, зібраним Poster, уже на четвертому місяці повномасштабного вторгнення 70% українських закладів відновили свою роботу, а третина закладів так і не відкрилася.
#Бізнес #Ресторан #Психологія #Перевірка. #Кухня