Онлайн-шопінг: чим український e-commerce обігнав світові тренди — думка генеральної директорки Mastercard Андреєвої.

У першій половині 2025 року частка онлайн-торгівлі в Україні досягла 17% від усіх транзакцій, проведених за картками Mastercard.

За обсягами транзакцій в грошовому еквіваленті частка онлайн-оплат у першій половині 2025 року склала 19%. Цей показник перевищив довоєнний рівень 2021 року (18%) та в півтора рази більший за результати доковідного 2019-го, коли онлайн-розрахунки становили лише 12% від загального обсягу карткових оплат в грошовому еквіваленті*. Про це розповіла Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові, повідомили у компанії.

У Mastercard підкреслили, що зростання онлайн-шопінгу обумовлене активною цифровізацією бізнесу, зручністю сервісів, швидкою доставкою та прогресом безготівкових платежів. Зокрема, в першій половині 2025 року 62% усіх онлайн-оплат в Україні здійснювалися за допомогою карток Mastercard.

Аналіз транзакційних даних Mastercard вказує на те, що в онлайн-торгівлі найбільшу частку витрат займають маркетплейси, що складають 19%. Також значні витрати спостерігаються в таких категоріях, як подорожі (15%), відпочинок, ігри та додатки (11%), телекомунікаційні послуги (10%), одяг (6%) та електроніка (5%).

"Варто зазначити, що український e-commerce не відстає від міжнародного, і згідно з аналізом транзакцій з картками Mastercard за перше півріччя, він навіть випередив світові показники, зайнявши 51% від загальної суми витрат у сфері електронної комерції. Це яскраво підкреслює, що українські підприємства активно конкурують з міжнародними компаніями, пропонуючи продукти і послуги, які задовольняють потреби місцевих споживачів," -- зазначила Андреєва.

У розрізі категорій витрат у цифровій комерції найдинамічніше зростають сегменти ресторанів та продуктів харчування. Попри все ще невелику їх частку в загальному обсязі e-commerce -- 5% та 4% відповідно -- за п'ять років онлайн-оплати в цих категоріях за обсягом зросли на 65% та 39%. Значний потенціал збільшення частки онлайн-продажів мають також категорії одягу та електроніки, де онлайн-покупки становлять наразі 20% та 35% у структурі оплат.

Протягом кількох років Mastercard активно сприяє розвитку електронної комерції в Україні, впроваджуючи інноваційні технології. Однією з таких новинок є технологія Click to Pay, яка робить процес онлайн-покупок значно простішим: достатньо лише один раз внести дані своєї картки, і в подальшому можна здійснювати оплату на різних платформах, які підтримують цю функцію, без необхідності щоразу вводити реквізити картки. Окрім цього, Click to Pay включає біометричну аутентифікацію (Passkey), що дозволяє підтверджувати особу покупця за допомогою біометричних даних. Ця технологія забезпечує високий рівень захисту завдяки шифруванню та токенізації. На сьогодні Click to Pay уже доступний в Україні, зокрема для онлайн-оплати комунальних послуг, і поступово з'являється на інших платформах та в інтернет-магазинах.

Як було зазначено раніше, компанія Mastercard виділила п'ять основних цифрових тенденцій, що впливають на фінансові звички громадян України.

#Бізнес #Україна #Їжа #Споживач #Одяг #Ресторан #Mastercard #Онлайн #Прикладне програмне забезпечення #Аутентифікація #Електроніка #Електронна комерція #Транзакція #Покупки в Інтернеті #Шифрування

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Американська торговельна палата закликає український уряд продовжити терміни переходу для впровадження технічних регламентів REACH та CLP.
Більше 40% працедавців відзначили, що на них позначився дозвіл на виїзд молодих чоловіків з України.
Онлайн-шопінг: чим український e-commerce обігнав світові тренди — думка генеральної директорки Mastercard Андреєвої.
Теги