
"Я мав нагоду бути одним із перших партнерів і спостерігав за всім зсередини: від запуску до успіху та кожного етапу розвитку. Всі ключові рішення, що стосуються маркетингу та асортименту, ухвалювалися спільно з Володимиром Матвійчуком. Для бізнесу важливо, хто керує процесом," - ділиться своїми міркуваннями Роман Кордон.
За його словами, основна цінність бренду завжди була саме у команді Матвійчука, яка першою впроваджувала всі новинки.
"Якщо розглянути хронологію, усі новинки — кондитерські вироби, готові страви, фаст-фуд — спочатку з'явилися в Multi Cook, а 'Галя' лише копіювала їх через рік," — зазначає Кордон.
Після виходу Матвійчука з бренду, за словами Кордона, ситуація у франчайзинговій системі змінилася. Зокрема, нове керівництво різко підвищило фінансові вимоги до партнерів: роялті збільшили до 5 тисяч грн за магазин на місяць, а сама франшиза стала дорожчою. Це, за словами бізнесмена, стало ще одним сигналом для виходу.
Останньою краплею терпіння стали правові баталії стосовно бренду "Галя Балувана". Як зазначає Кордон, власники добре усвідомлюють, що права на цю торгову марку належать Сухомлину, який офіційно зареєстрував її задовго до відкриття торгової точки "Галя Балувана". Як наслідок, юридичні обмеження дозволяють франчайзі реалізовувати продукцію лише в межах 30-го класу. Це означає, що якщо власники не зможуть знайти спільну мову, їм доведеться прибрати з полиць ключові категорії товарів — кондитерські вироби, м'ясні продукти та готові страви.
"Це просто абсурд! Щодня тисячі людей купують ці товари, а нам заявляють: 'Все, забирайте!' Саме це стало причиною мого рішення покинути бренд," - зазначає Кордон.
Оскільки Роман вже співпрацює з брендом Gabar у Хмельницькому та управляє кількома магазинами Multi Cook у Польщі й Молдові, його рішення про зміну стало природним кроком.
На даний момент 23 торгові точки мережі "Галі Балуваної" проходять етап великого ребрендингу. Один з магазинів залишиться з назвою "Галя Балувана" до закінчення діючого контракту, який триватиме до 2026 року.
"Multi Cook ми будемо запускати нові формати, впевнено працювати з повним асортиментом - там, де є всі необхідні дозволи, - і розвиватися швидко й сміливо. Саме цього бракувало "Галі"", - підсумовує Роман Кордон.
Нагадаємо, у лютому 2025 року співзасновник мережі "Галя Балувана" Володимир Матвійчук ухвалив рішення вийти з компанії.
Згодом він анонсував зміну бренду своїх 13 магазинів "Галя Балувана" на Multi Cook та запровадження франшизи цього бренду в Україні.
Відомий український ресторатор і засновник бренду "Балувана Галя" Ігор Сухомлин подав до суду на компанію "Готуємо по-домашньому" та кількох франчайзі, які працюють під брендом "Галя Балувана". Причина - порушення умов офіційного договору щодо використання торговельної марки.
Він намагавсячерез суд стягнути з підприємців, які працюють під брендом "Галя Балувана", понад 3 мільйона гривень компенсації за порушення прав інтелектуальної власності. Однак через низку процесуальних недоліків, суд залишив позов без руху.
#Бізнес #Україна #Підприємництво #Українська гривня #Бренд #Маркетинг #Роздрібний магазин #Молдова #Франчайзинг #Асортиментні стратегії роздрібної торгівлі #Інтелектуальна власність #Володимир Великий #Річ Посполита #Знак для товарів і послуг #Виплата роялті #Хмельницький #Кордон #Володимир Матвійчук #Ребрендинг