
Initiative (керівниця: Котенко Аліна) - п'яте місце.
Ось оригінальний список 18 провідних медійних агентств на українському ринку:
Примітка -- по агенціям Brand Booster та Global Media Group враховані виключно прямі угоди з рекламодавцями, а не загальна сума білінгу.
"Ринок зазнав зміни у лідерстві, проте великі гравці залишилися на своїх позиціях. ТВ-ринок продовжує еволюціонувати, і незважаючи на зовнішні виклики, ми спостерігаємо активну конкуренцію між агентствами за клієнтів, а також впровадження нових послуг і підходів", - зазначив Андрій Партика, президент Ocean Media Plus.
На його думку, протягом першого півріччя 2025 року на рекламну індустрію на телебаченні вплинули кілька чинників. "Внаслідок державної реформи, що стосується регулювання цін на лікарські засоби, на фармацевтичному ринку відбулися суттєві зміни. Деякі компанії змогли підвищити свої показники, тоді як інші зазнали значних втрат у доходах. Це, в свою чергу, вплинуло на рекламні бюджети в першій половині року. Ще одним важливим фактором стало збільшення концентрації: топ-5 рекламних агенцій підвищили свою частку в телевізійних витратах з 65% до 70%".
Андрій Партіка відзначив, що третім важливим чинником стало змагання за клієнтів. "OMD OM Group змогла залучити кількох великих клієнтів, і хоча їх відставання в білінгах від Dentsu Ukraine наразі становить лише 1-2%, однак, за олімпійським принципом, навіть один сантиметр може стати вирішальним для встановлення нового рекорду. Багато клієнтів успішно вирішують поставлені завдання, і ми впевнені, що друга половина року може істотно змінити ситуацію, хоча й залишається непередбачуваною. Ми сподіваємось на відновлення фармацевтичного ринку. Водночас, телебачення демонструє дуже позитивні результати інвестицій з боку клієнтів на сьогодні. Як нам відомо, пошукові системи втрачають обсяги запитів через вплив штучного інтелекту, що, у свою чергу, позначається на бізнесі наших клієнтів і їх медіа-стратегіях. Потрібно знову стати брендом, і я сподіваюсь, що рекламодавці вчасно ухвалять рішення, які вплинуть на їх медіа-мікс і на рейтинг рекламних агентств за підсумками року," - підкреслив він.
Нагадаємо, що в минулому році перше місце в рейтингу займала компанія Dentsu Ukraine.
#Бізнес #Президент (державна посада) #Інвестиції #Україна #Штучний інтелект #Бренд #Ринок (економіка) #Телебачення #Рейтинг #Турбулентна течія #Dentsu #Пошукова система в Інтернеті #Орден "За заслуги