
Представники аграрного комітету Верховної Ради відвідали фабрику Nestlé у Львові.
У 2025 році компанія Nestlé планує вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, включаючи просування продукції в торгових мережах. Крім того, вона має намір інвестувати 1,5 млрд грн у модернізацію виробництв з метою підвищення якості своїх товарів.
Цю інформацію озвучив генеральний директор компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі на заході "Global Outlook Enduring Change!", який було організовано Європейською Бізнес Асоціацією, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"До 2025 року споживчий ринок продовжить демонструвати зростання. Проте в 2025 році ми всі опинимося під значним тиском щодо маржі. Не можна покладати всі труднощі виключно на споживачів, адже інфляція в країні вже досягла високих рівнів. Нам потрібно буде докласти зусиль, щоб сформувати вірний наратив про нашу бізнес-модель", - зазначив він.
Дзанеллі рекомендуює підприємцям чітко визначити ключові фактори, що впливають на їхній бізнес, усвідомити, які елементи формують споживчий попит, і зосередитися на підвищенні продуктивності.
Говорячи про Nestlé в Україні, він зауважив, що компанія 2025 року має намір нарощувати свою присутність в Україні, для чого планує інвестувати у комерційну діяльність, зокрема, в просування споживчих товарів у торгівельних мережах близько 8 млрд грн. Крім того, близько 1,5 млрд грн буде проінвестовано в покращення стану заводів компанії.
СЕО Nestlé в Україні додав, що компанія вже шість місяців зволікає із запуском нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, але має намір реалізувати свій запуск у березні 2025 року.
З огляду на проблеми з енергопостачанням, Дзанеллі попередив, що в компанії прогнозують дефіцит електроенергії влітку, що змусить споживачів скоригувати поведінку закупівель, зокрема, партії придбаної продукції стануть суттєво меншими. Бізнесу варто це врахувати.
Дзанеллі відзначив, що в Україні на сьогоднішній день близько 50-55% покупок здійснюється за знижками через інфляційні процеси. Це змусило багато торгових мереж активізувати співпрацю з виробниками для реалізації більшої кількості рекламних акцій, щоб залучити більше клієнтів. У зв'язку з цим, компанія Nestlé запланувала відповідні витрати на 2025 рік в Україні.
Нагадаємо:
#Бізнес #Товари #Споживач #Електрична енергія #Інфляція #Львів #Інтерфакс-Україна #Нестле #Генеральний директор #Робоча сила #Дефіцитні видатки #Будівництво #Південно-Східна Європа #Волинська область