Nestlé планує зменшити свої витрати на 2,8 мільярда доларів.

Компанія Nestle, яка досі не вийшла з ринку РФ, посилить рекламу і маркетинг, скоротить витрати щонайменше на 2,8 млрд дол до 2027 року і виділить свій бізнес з виробництва води і напоїв преміум-класу в окремий глобальний підрозділ.

Цю інформацію передає агентство Reuters.

Nestle, власник таких брендів, як Nescafe, KitKat і Milo, заявила у вівторок, що має намір досягти економії витрат у розмірі щонайменше 2,5 млрд швейцарських франків (2,83 млрд дол) до 2027 року на додаток до поточної економії у розмірі близько 1,2 млрд швейцарських франків.

Генеральним директором компанії Nestle з вересня став Лоран Фрейкс, який прийняв цю посаду після звільнення Марка Шнайдера. Шнайдер не виправдав очікувань інвесторів, демонструючи незадовільні темпи зростання обсягів продажів протягом кількох кварталів.

Під проводом Шнайдера компанія Nestle зменшила свої витрати на маркетинг та рекламу, а також скоротила інвестиції в інноваційні проєкти в період пандемії COVID-19, що спричинило суттєві фінансові втрати.

Компанія очікує середньострокове органічне зростання обсягу продажів, що перевищує 4% за нормальних умов ведення бізнесу, а також базову маржу прибутку від торгівельних операцій на рівні 17%. Це в контексті прогнозованого органічного зростання продажів, яке становитиме приблизно 2% за рік, що завершиться 31 грудня.

Компанія планує підвищити витрати на рекламу та маркетинг до 9% від загального обсягу продажів до 2025 року, щоб стимулювати своє зростання. Востаннє Nestlé витрачала аналогічну частку своїх доходів на маркетинг у 2019 році.

Варто згадати:

#Бізнес #Інвестиції #Інвестор #Інновації #Бюджет #Бренд #Маркетинг #Вода #Прибуток (економіка) #Нестле #Швейцарський франк #Реклама #Кіт Кет. #Генеральний директор #Коронавірус #Reuters

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Франшиза виступає найшвидшим маршрутом для ветеранів до створення власного бізнесу — Finance.ua
Браузер Chrome може бути проданий – повідомляють ЗМІ - Техно bigmir)net
Ілон Маск і Дональд Трамп: чи триватиме їхній спільний період злагоди довго?
Теги