Незважаючи на численні труднощі 2024 року, український ресторанний сектор продовжував свій розвиток. Деякі мережі не лише втрималися на плаву, а й активно розширювалися, відкриваючи нові заклади як в Україні, так і за межами країни. Хто ж став провідником у цей складний період? На це питання шукали відповідь "Коментарі", звертаючись до аналітиків компанії Poster.
Люди, що відвідують ресторан. Зображення: freepik.
Згідно з дослідженням, проведеним Poster серед власників українських ресторанних компаній, лідером за кількістю відкритих локацій у 2024 році стала мережа Pizza Day, яка відкрила 81 новий заклад. На другому місці розташувалася "Галя Балувана" з 70 новими локаціями. Цікаво, що крім основного бренду, компанія активно розвивала й інші проєкти: Gabar, Wesola Pani та MultiCook.
Не відставала й запорізька мережа кав'ярень CoffeeArt, яка відкрила 26 нових локацій. Крім того, власники мережі запустили кілька нових проєктів: Rubimjarim, Mlyny та Mavra.
Lviv Croissants, хоч і посіли лише 9 місце в рейтингу, активно розвивали міжнародну експансію, відкривши заклади в Польщі, Словаччині, Чехії та США.
Gastrofamily, попри вибух у київському ресторані "Барсук" на початку року, змогли відкрити ще 7 закладів в Україні та 2 в Польщі.
McDonald's продовжив свою експансію в Україні, запустивши вісім нових закладів.
#Бізнес #Польща #Україна #Чеська Республіка #Київ #Бренд #Львів #Словаччина #Кав'ярня #Ресторан #Макдональдс