НАДПУ звернулося до Укрзалізниці з проханням утриматися від підвищення тарифів на вантажні перевезення, оскільки це може призвести до зупинки роботи підприємств.

Для УЗ є ризик втрати вантажообігу - компанії змушені будуть шукати альтернативні логістичні маршрути.

Національна асоціація добувної промисловості України (НАДПУ) висловила занепокоєння щодо намірів "Укрзалізниці" підвищити тарифи на вантажні перевезення на 37%. За словами асоціації, такі зміни можуть суттєво навантажити бізнес і навіть призвести до зупинки виробництв. Водночас, сама "Укрзалізниця" ризикує втратити клієнтів, оскільки вантажовласники можуть почати шукати альтернативні, більш економічні варіанти перевезень.

Відповідно до заяви асоціації, якщо це рішення вступить в силу, промисловість може зіткнутися з додатковими витратами в обсязі 17,5 мільярдів гривень до завершення року.

"Як наслідок, за три роки війни ціни на залізничні перевезення зростуть більш ніж на 100%. Це підвищення тарифів створить серйозний тиск на підприємства, зокрема в гірничо-металургійній та вугільній галузях: ГМК може понести додаткові витрати в розмірі 6,4 млрд грн, а компанії з видобутку вугілля – ще 1,6 млрд грн," - йдеться в повідомленні.

У НАДПУ також перелічили наслідки для економіки та бізнесу: зростання собівартості продукції, що приведе до зниження конкурентоспроможності на світових ринках, скорочення обсягів видобутку та перевезень, та можливі простої підприємств. Окрім того, для УЗ є ризик втрати вантажообігу - компанії змушені будуть шукати альтернативні логістичні маршрути. В асоціації також вказують на імовірність погіршення соціально-економічної ситуації в регіонах, оскільки під загрозою опиняться тисячі робочих місць.

"Ми визнаємо важливість стабілізації "Укрзалізниці". Проте вважаємо, що різке підвищення тарифів не єдиний можливий варіант", - підкреслили в НАДПУ.

Як відомо, Укрзалізниця хоче підвищити тариф на вантажні перевезення відразу на 37%, щоб покрити збитки від пасажирських перевезень. Водночас, у Мінрозвитку заявили, що субсидування пасажирки за рахунок вантажних перевезень суперечить європейському законодавству, яке має імплементувати Україна вже найближчим часом.

#Бізнес #Україна #Економіка #Конкуренція (компанії) #Логістика #Підприємницька діяльність #Собівартість #Українська залізниця #Вантажообіг

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Унікальне партнерство. Mattel та OpenAI об'єднають зусилля для розробки інтелектуальних іграшок на основі штучного інтелекту.
Італійська компанія Lavazza вивчає перспективи об'єднання з німецьким брендом Dallmayr.
Економічна ситуація в Російській Федерації стає все більш складною: бюджетний дефіцит ставить під загрозу добробут громадян.
Теги