НАДПУ звернулося до Укрзалізниці з проханням утриматися від підвищення тарифів на вантажні перевезення, оскільки це може призвести до зупинки роботи підприємств.

Для УЗ є ризик втрати вантажообігу - компанії змушені будуть шукати альтернативні логістичні маршрути.

Національна асоціація добувної промисловості України (НАДПУ) висловила занепокоєння щодо намірів "Укрзалізниці" підвищити тарифи на вантажні перевезення на 37%. За словами асоціації, такі зміни можуть суттєво навантажити бізнес і навіть призвести до зупинки виробництв. Водночас, сама "Укрзалізниця" ризикує втратити клієнтів, оскільки вантажовласники можуть почати шукати альтернативні, більш економічні варіанти перевезень.

Відповідно до заяви асоціації, якщо це рішення вступить в силу, промисловість може зіткнутися з додатковими витратами в обсязі 17,5 мільярдів гривень до завершення року.

"Як наслідок, за три роки війни ціни на залізничні перевезення зростуть більш ніж на 100%. Це підвищення тарифів створить серйозний тиск на підприємства, зокрема в гірничо-металургійній та вугільній галузях: ГМК може понести додаткові витрати в розмірі 6,4 млрд грн, а компанії з видобутку вугілля – ще 1,6 млрд грн," - йдеться в повідомленні.

У НАДПУ також перелічили наслідки для економіки та бізнесу: зростання собівартості продукції, що приведе до зниження конкурентоспроможності на світових ринках, скорочення обсягів видобутку та перевезень, та можливі простої підприємств. Окрім того, для УЗ є ризик втрати вантажообігу - компанії змушені будуть шукати альтернативні логістичні маршрути. В асоціації також вказують на імовірність погіршення соціально-економічної ситуації в регіонах, оскільки під загрозою опиняться тисячі робочих місць.

"Ми визнаємо важливість стабілізації "Укрзалізниці". Проте вважаємо, що різке підвищення тарифів не єдиний можливий варіант", - підкреслили в НАДПУ.

Як відомо, Укрзалізниця хоче підвищити тариф на вантажні перевезення відразу на 37%, щоб покрити збитки від пасажирських перевезень. Водночас, у Мінрозвитку заявили, що субсидування пасажирки за рахунок вантажних перевезень суперечить європейському законодавству, яке має імплементувати Україна вже найближчим часом.

#Бізнес #Україна #Економіка #Конкуренція (компанії) #Логістика #Підприємницька діяльність #Собівартість #Українська залізниця #Вантажообіг

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
У угоді щодо рідкісноземельних ресурсів не буде враховано вже отриману допомогу з боку США, – заявив Шмигаль.
Росія готова розглядати шляхи досягнення "балансу інтересів", однак не має наміру йти на компроміси щодо Криму чи Запорізької атомної електростанції, заявив Лавров.
Угода щодо природних ресурсів та "план Маршалла": Шмигаль поділився інформацією про "вартість відновлення" для України (ексклюзив)
Теги