
Цю інформацію надає РБК-Україна, посилаючись на заяви організаторів.
Як не загубитися на маркетинговому полі? Як українським маркетологам та комунікаційникам витягувати ті самі інсайти із контексту, що влучають у ціль?
Як соняхи тягнуться до сонця, так і топові маркетологи, креативники та комунікаційники України - до ідей, що прояснюють хаос і ведуть уперед. 4 червня на MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ вони поділяться променями інсайтів, які допоможуть вам втілити правильні маркетингові стратегії.
Тема цьогорічної події - "Під сонцем інсайтів" - черпає своє натхнення з балади Івана Драча, в якій навіть сходження сонця має свій сенс, адже воно покликане розбудити роздуми.
Реєстрація вже доступна на mrktng.mmr.ua — не упусти можливість зайняти своє місце під сонцем, поки воно сяє в повну силу!
Запрошуємо креативників, комунікаційників та маркетологів, а також представників світу мистецтва, військового маркетингу та інших, щоб поговорити про:
На нас чекають нові відкриття від:
Сергій Грабчак, керівник відділу маркетингу Ощадбанку,
Романа Гурбанова, креативний директор та один із засновників агенції Taktika,
- Маріанна Коніна, засновниця та генеральна директорка Reputation City.
Ірини Метньової, яка є засновницею Vandog Agency,
Ксенія Сікорська, керівниця відділу маркетингу ПУМБ
Оксана Бондаренко, керівник пресслужби бригади Національної гвардії України "Азов".
- та неймовірного складу інших експертів.
В рамках марафону відбудеться нагородження найкращих маркетингових проектів року X-RAY.
Будьте в курсі новин програми, відвідуйте наш веб-сайт і сторінки MMR у Facebook та Telegram. Разом ми розширюємо горизонти ідей та межі рішучості!
Сонце вже сходить. Побачимось під його світлом. Під сонцем інсайтів MRKTNG MRTHN 2025
Зареєструйтесь за цим посиланням: mrktng.mmr.ua та отримайте свій квиток першим!
#Бізнес #Facebook #Маркетинг #Стратегія #Telegram (сервіс обміну повідомленнями) #Генеральний директор #Ощадбанк #Перший Український Міжнародний Банк #РБК-Україна #Національна гвардія України #Маркетолог #Іван Драч #Батальйон "Азов