
Mphasis бачить відчутну трансформацію бізнесу завдяки своїм ініціативам зі штучного інтелекту (ШІ), повідомляючи про підвищення ефективності на 20-30% і чіткий перехід від моделі надання послуг, заснованої на людях, до моделі, заснованої на технологіях, розповів FE генеральний директор Нітін Ракеш (Nitin Rakesh).
За його словами, ці вдосконалення не лише змінюють те, як фірма надає послуги, але й докорінно змінюють структуру угод та результати роботи з клієнтами.
З огляду на внесок, я вважаю, що можна спостерігати ефективність в межах 20-25%, а іноді і до 30%. Це дозволяє нам підтримати клієнта, наприклад, у процесі модернізації додатків, - зазначив Ракеш. "Так ми отримуємо можливість кардинально змінити наше пропозицію, переходячи від традиційних, орієнтованих на людей послуг до технологічних рішень, а також зосереджуючись на результатах, яких прагнуть досягти наші клієнти у своєму бізнесі".
Компанія спостерігала різке зростання імпульсу в бізнесі на основі штучного інтелекту. Лише два квартали тому лише 30-35% її угод були укладені за допомогою штучного інтелекту. Зараз ця цифра зросла майже вдвічі - до 65%.
Два квартали назад 35% трубопроводу управлялося завдяки штучному інтелекту. Наразі ця цифра зросла до 65%, - зазначив Ракеш. "Це свідчить про те, що або штучний інтелект інтегровано в систему, або ми на етапі впровадження, або ж використовуємо його для покращення ефективності, швидкості або якості отриманих результатів".
Штучний інтелект також допомагає Mphasis розблокувати ефективність витрат і часу, яка раніше була неможлива. "Ми можемо фактично усунути близько 60% часу, необхідного для виходу на ринок... І, звичайно, якщо ви усунете час і усунете помилки, ви фактично побачите 30-40% скорочення витрат", - сказав він, маючи на увазі угоду з модернізації клієнта за допомогою платформи штучного інтелекту NeoZeta компанії.
У березневому кварталі компанія Mphasis оголосила про стабільне зростання доходів на 4,5%, досягнувши 3 717,5 рупій, тоді як чистий прибуток склав 446,5 рупій, що на 4,4% більше в порівнянні з попереднім періодом. Операційна маржа залишилася незмінною на рівні 15,3%, як і в попередньому кварталі.
"Ми задоволені результатами кварталу, які демонструють найвищий ріст у порівнянні з попереднім кварталом за останні 12 кварталів, найбільшу кількість виграних контрактів за загальною вартістю за останні сім кварталів та 86% річне зростання портфеля замовлень", - сказав Ракеш.
У четвертому кварталі компанія підписала нові угоди на суму 390 мільйонів доларів, що є зростанням у порівнянні з 351 мільйоном доларів у третьому кварталі її основної діяльності.
Проте Ракеш вказав на зростаюче стурбування з приводу запропонованих тарифів Сполучених Штатів, особливо в контексті секторів, що безпосередньо впливають на світову торгівлю та ланцюги постачання.
"Вплив варіюється в залежності від сфери діяльності... Наприклад, деякі галузі опиняються в епіцентрі подій, такі як виробництво, автомобільна індустрія, металургія, логістика, міжнародна торгівля та ланцюги постачання. Інші, менш безпосередньо залучені, належать до другого рівня, до яких відносяться банки, страхові компанії й медичні установи," - зазначив він.
З огляду на те, що 70-75% наших фінансових надходжень походять з секторів, що мають другорядний вплив, наразі ми не спостерігаємо суттєвих змін. Проте невизначеність відкриває можливості для затримки прийняття рішень і відкладання значних проектів.
Проте він зазначив, що якщо ситуація не зміниться протягом наступних одного-двох кварталів, то "не залишиться місця для втечі", оскільки всі сектори та компанії в певній мірі відчують наслідки.
Попри наявність невизначеності, інтерес до стратегічних технологічних ініціатив, зокрема штучного інтелекту, залишається на високому рівні. "Нещодавно керівник одного з банків зазначив, що, незважаючи на макроекономічну невизначеність, це не стане на заваді нашому прагненню впроваджувати штучний інтелект у банківські процеси," – підкреслив він.
#Бізнес #Штучний інтелект #Робити #Металургія #Логістика #Генеральний директор #Банк #Прикладне програмне забезпечення #Чистий прибуток #Автомобільна промисловість #Індійська рупія