
Міністерство юстиції США звернулося до федерального судді з проханням змусити Google, компанію Alphabet Inc. , продати ключові частини своєї рекламної технології та ділитися даними в режимі реального часу з конкурентами, щоб розв'язати питання щодо рішення суду, яке свідчить про те, що технологічний гігант незаконно монополізує значну частину ринку розміщення реклами в Інтернеті.
Уряд має намір змусити компанію відмовитися від програмного забезпечення, яке використовують сайти для розміщення реклами, зокрема рекламного сервера для видавців та біржі, що забезпечує з'єднання між покупцями та продавцями в сфері онлайн-реклами. Міністерство юстиції США виступає за поступовий підхід, що спочатку вимагатиме від Google надати дані про реальні торги з її рекламної біржі іншим конкурентам у сфері рекламних серверів для видавців.
Міністерство юстиції подало запит до суду штату Вірджинія в п'ятницю, під час слухань, що стосуються рекламних практик Google. Крім того, уряд веде судовий процес проти компанії в іншій справі у Вашингтоні, яка зосереджена на домінуючій позиції Google на ринку пошукових систем.
Суддя Леоні Брінкема, яка очолює справу в окружному суді США, встановила дату 22 вересня для розгляду пропозицій щодо усунення виявлених проблем у конкурентному середовищі рекламного бізнесу Google. 5 травня обидві сторони повинні подати свої офіційні та детальні пропозиції.
Брінкема скептично поставилася до необхідності для Google продавати рекламний сервер, який був розроблений в результаті придбання DoubleClick у 2008 році. Суддя кілька разів під час слухання запитувала, чи продаж рекламної біржі разом із обміном даними про ставки вирішить її рішення про те, що Google діяв антиконкурентно.
Читати далі: Суддя стверджує, що Google здійснив незаконну монополізацію ринків рекламних технологій.
Google і уряд в основному дійшли спільного розуміння щодо надання доступу до даних у реальному часі, проте компанія відкинула ідею продажу активів, вважаючи це неможливим і шкідливим кроком.
Доходи від мережевого бізнесу Google, в рамках якого компанія розміщує рекламу в інших частинах Інтернету, в останні квартали знижувалися, що свідчить про те, що цей бізнес може втратити значення для технологічного гіганта в майбутньому.
Міністерство юстиції заявило Брінкемі, що продаж активів є важливим для того, щоб Google не повертався до незаконної поведінки в майбутньому. Уряд заявив, що важко передбачити всі способи, якими "рецидивіст-монополіст, такий як Google", намагатиметься домінувати на ринку, повідомила суду адвокат Міністерства юстиції Джулія Тарвер Вуд.
Продовжити читання: Сполучені Штати вимагають від Google надання даних, посилаючись на угоду між Yahoo та Японією.
Сьогодні Міністерство юстиції США підтвердило, що запропоновані Google механізми правового захисту в галузі рекламних технологій повністю відповідають рішенню Суду щодо відповідальності, - зазначила Лі-Енн Малхолланд, віцепрезидентка Google з питань регуляції, у своєму коментарі після слухань. "Додаткові вимоги Міністерства юстиції щодо примусового вилучення наших рекламних інструментів значно перевищують висновки Суду, не мають юридичної основи та можуть завдати шкоди як видавцям, так і рекламодавцям".
#Бізнес #Японія #Інтернет #Вашингтон, округ Колумбія #Google #Реклама #Рішення суду #Програмне забезпечення #"Алфавіт Інкорпорейтед". #Міністерство юстиції США #Біржа (організований ринок) #Суддя #Конкуренція (економіка) #Адвокат. #Сервер (обчислювальна техніка) #Yahoo #Подвійний клік