Британська гірничовидобувна компанія Gemfields продала виробника всесвітньо відомих ювелірних яєць Fabergé. Новому власнику, американській інвестиційній компанії SMG Capital, культовий бренд дістався за $50 млн.
11 серпня Gemfields оголосила про своє рішення відмовитися від виробника яєць "Фаберже". Це стало частиною стратегії оптимізації бізнесу, що дозволить компанії зосередитися на розвитку свого основного напрямку - гірничодобувної діяльності.
Деталі
Gemfields володіла 100% прав на Fabergé Limited. Продаж компанії став завершенням стратегічного перегляду щодо майбутнього Fabergé, про що оголосили наприкінці 2024 року. У червні його призупинили аби продати права на придбання акцій.
В компанії зазначили, що після продажу Fabergé та припинення інших непрофільних проєктів Gemfields стане "більш оптимізованою та сфокусованою інвестиційною пропозицією із посиленою структурою балансу".
"Ми розпочали стратегічний перегляд Fabergé у відповідь на значні виклики, з якими Gemfields почала стикатися у четвертому кварталі 2024 року, і сьогоднішній продаж означає для нас завершення цілої епохи. Fabergé відіграла ключову роль у підвищенні впізнаваності кольорових дорогоцінних каменів, що видобуваються Gemfields, і ми, безумовно, будемо сумувати за її маркетинговим потенціалом та зірковим статусом. Ми висловлюємо свою повагу та щиру подяку команді Fabergé за їхню стійкість і досягнутий прогрес протягом багатьох років", - каже генеральний директор групи Gemfields Шон Гілбертсон.
Фінансування для ювелірного виробника відбудеться в два етапи: перші $45 мільйонів будуть виплачені після завершення угоди (приблизно 28 серпня), а залишок буде надійти у формі щоквартальних роялті, які становитимуть 8% від доходів Fabergé.
Ці кошти нададуть додатковий обіговий капітал під час запуску нової збагачувальної фабрики на родовищі Montepuez Ruby Mining у Мозамбіку, а також для поетапного розширення видобувних робіт на родовищі Kagem у Замбії, які були зупинені в першій половині 2025 року.
Нові власники та їхня історія
Новим власником стане компанія SMG Capital бізнесмена російського походження Сергія Мосунова. Він зазначив, що компанія надалі зосереджуватиметься на ювелірних виробах, аксесуарах і годинниках.
Бренд Fabergé був створений Густавом Фаберже в 1842 році. Найбільшу популярність він здобув завдяки 50 розкішним яйцям, інкрустованим коштовностями, які були замовлені російською імператорською родиною в період з 1885 по 1916 рік. Після завершення діяльності ювелірного дому в 1917 році, у 2009 році бренд був відновлений за підтримки родини Фаберже. У 2013 році компанію придбала Gemfields.
Раніше OBOZ.UA інформував про те, що модний дім Versace був проданий конкурентам з Prada. Угода, укладена в квітні на суму 1,375 мільярда доларів, стала основою для об'єднання двох найпопулярніших брендів італійської індустрії моди.
#Бізнес #Росія #Підприємництво #Бренд #Росіяни #Північна та Південна Америка #Долар #Генеральний директор #Яйце #Італія #Історія #Годинник #Prada #Версаче #Капітал (економіка) #Столиця (радіомережа) #Коштовний камінь #Інкрустація #Замбія #Мозамбік