
Через два роки Threads все більше виглядає як серйозний конкурент X. На початку цього року його щомісячна аудиторія перевищила 350 мільйонів користувачів, а Марк Цукерберг висловив припущення, що цей додаток може стати наступним проєктом Meta, який досягне мільярда користувачів.
Проте Threads досі не генерує значного обсягу трафіку для інших веб-сайтів, що може зменшити її привабливість для авторів, видавців та інших бізнесів, які покладаються на ресурси, що не належать Meta. Згідно з даними аналітичної компанії Similarweb, у червні вихідний реферальний трафік з Threads досяг 28,4 мільйона відвідувань. Це суттєвий приріст у порівнянні з 15,1 мільйонами відвідувань за аналогічний період минулого року, але все ж залишається відносно невеликим, якщо врахувати, що, за інформацією Similarweb, Threads має понад 115 мільйонів активних користувачів щоденно у своєму додатку.
Постійні користувачі Threads давно підозрювали, що Meta знижує пріоритетність постів з посиланнями. Більшість останніх двох років існування Threads користувачі вважали, що не варто ділитися посиланнями, або ж варто ділитися ними лише як відповідями на первинний допис. Керівник Instagram Адам Моссері, який також курує Threads, теж не надто заохочував поширення посилань. Минулого року він сказав, що Threads не навмисно знижує рейтинг посилань, але "ми не надаємо їм особливого значення", оскільки "люди не дуже люблять і коментують посилання".
#Бізнес #Маркетинг #Instagram #Мета-платформи #Оцінка розвідданих #Марк Цукерберг #Аудиторія