
У внутрішньому проєкті взяли участь більше 200 працівників компанії xAI, і чимало з них висловили занепокоєння щодо можливого використання їхніх даних.
Співробітники компанії xAI, що спеціалізується на розробці штучного інтелекту і заснована мільярдером Ілоном Маском, фіксували свої обличчя під час бесід. Це робили для того, щоб згодом використовувати ці відео для навчання чатбота Grok в розпізнаванні людських емоцій. Цю інформацію опублікувало видання Business Insider, згідно з Mezha.Media.
У внутрішньому проєкті взяли участь більше 200 працівників компанії xAI, і чимало з них висловили занепокоєння щодо можливого використання їхніх даних.
Проект під назвою Skippy стартував у квітні 2025 року. У цей період співробітники компанії xAI, які займаються навчанням Grok, протягом тижня записували відеоматеріали, на яких спілкувалися з колегами. У 15-30 хвилинних бесідах одна особа виконувала роль віртуального асистента або ведучого, а інша виступала в ролі користувача. Ведучий намагався зменшити свої рухи для досягнення ідеального кадру, тоді як користувач поводився природно, імітуючи невимушену бесіду з другом.
У той час один із ключових інженерів проєкту Skippy ділився з колегами, що зібрані матеріали сприятим створенню "обличчя" для Grok. Керівник проєкту зазначив, що в майбутньому ці дані будуть використані для розробки "людських аватарів".
Керівництво запевняло співробітників, що записи їхніх облич не розповсюджуватимуться за межами компанії. Один з інженерів також говорив, що обличчя працівників ніколи не використовуватимуть у виробництві, й що "це зроблено винятково для того, що навчити Grok".
Учасники зйомок також мали підписати угоду, яка надає xAI необмежений доступ до їхніх даних, включаючи зображення, з метою навчання та "інтеграції й просування комерційних продуктів і послуг, які пропонує xAI". У документі окремо зазначалося, що зібрані дані використовуватимуться виключно для навчальних цілей, а не для "створення цифрових копій".
Нагадаємо, що раніше CNBC повідомляло про те, що Google застосовує відеоматеріали з YouTube для навчання своїх штучно-інтелектуальних моделей без отримання дозволу від творців. У свою чергу, представники компанії запевняли, що це стосується лише певної частини контенту і здійснюється в рамках угод із авторами та медіаорганізаціями.
#Підприємництво #Штучний інтелект #Емоції #Інженер #Ілон Маск #Google #CNBC #Business Insider #Найзаможніші люди світу #YouTube #Контент (медіа)