Сергій Лепетинський -- постать, безпосередньо пов'язана з корупційною схемою постачання старих і несправних тепловозів до порту "Південний", коли установою керував одіозний чиновник Віталій Жуковський. Останній, незважаючи на гучні звинувачення, так і не поніс жодного покарання. Про це розповідає детективне бюро Absolution.
Згідно з матеріалами справи, в березні 2019 року Лепетинський, не маючи наміру вести реальний бізнес, погодився за певну винагороду стати номінальним власником і директором одразу 30 компаній. Серед них можна згадати ТОВ "А 2020" (яке раніше називалося "НЕОРЕКЛАМСЕРВІС"), ТОВ "АР-ТОРГ" ("ЛАКШМІ ГРУП"), ТОВ "ДД-ТРЕЙД" ("БІОЕНЕРДЖІ-ХЕРСОН"), ТОВ "МЕТКОМ-ГРУП", ТОВ "СЕЛАН ГРУП", "КІМТОРГ" ("КОЛІБРІС ГРУП"), ТОВ "ЦЕНТРЕПІ", ТОВ "УКРПРОЕКТСЕРВІС-2017", ТОВ "ВЕЙТСАЖ" ("ОІН ТОРГІНВЕСТ") та ряд інших компаній, які були зареєстровані лише формально.
26 березня 2019 року Лепетинський відвідав приватного нотаріуса за адресою вулиця Академіка Корольова, 28. У цьому офісі він підписав довіреність, яка надавала іншій особі право управляти його частками в усіх зазначених підприємствах: продавати, змінювати статути, призначати директорів та здійснювати різноманітні операції без його особистої участі. Крім того, він передав копії свого паспорта та ідентифікаційного номера, повністю відмовившись від контролю над "своїми" компаніями.
Слідство кваліфікувало його дії як допомога у внесенні свідомо неправдивих даних до державного реєстру (ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 205-1 КК України у редакції 2015 року). Проте термін давності за цими статтями минув ще 2022 року. Оскільки Лепетинський не ховався і не чинив нових злочинів, прокурор Наталія Дульська сама звернулася до суду з клопотанням про закриття справи. Підозрюваний та його адвокат із цим рішенням погодилися.
По суті, це означало, що один з основних фігур у масштабній фіктивній афері зміг уникнути покарання — не завдяки виправдувальному вироку, а лише внаслідок рішення системи "не порушувати минуле".
Нагадуємо, що Лепетинський був директором ТОВ "МЕТКОМ-ГРУП" — компанії, яка постачала для порту "Південний" застарілі та несправні тепловози, маскуючи їх під техніку в хорошому стані. Ця угода, пов'язана з корупційними схемами за участі колишнього керівництва порту, призвела до значних фінансових втрат. Проте, як і передбачалося, жодного судового рішення у цій справі не було винесено, і не планується. Матеріали справи залишилися "завислими" у слідчих органах. Таким чином, ситуація з іржавими тепловозами завершилася без жодних наслідків — ані для посередників, ані для замовників.
У попередніх матеріалах ми описували, яким чином функціонує система львівської митниці під управлінням Олега Будза.
Крім того, "Знай" згадував про слідчого Халіла Мамояна, який ігнорує злочини та реєструє нерухомість на своїх близьких.
Також стало відомо, що харківський представник Міністерства юстиції Дмитро Волик і адвокат Валентин Мельник підозрюються у крадіжці майна.
#Паспорт #Порт #Митниця #Прокурор. #Юридична особа #Чиновник #Кримінальний кодекс України #Злочин #Харків #Міністерство юстиції (Україна) #Історія #Нотаріус #Адвокат. #Папір #Академік #Локомотив внутрішнього згоряння #Сергій Корольов #Статут #Слідчий #Порт "Південний #Бізнес