Продажі - основа бізнесу, без них неможливо підтримувати операційну діяльність і забезпечувати зростання.
На українському ринку можна спостерігати різноманітні стратегії продажів. Деякі компанії дотримуються моделі "купити-продати", акцентуючи увагу на розширенні асортименту, узгодженні умов розміщення товарів у роздрібних точках і оцінюючи свій успіх переважно через обсяги реалізації. Інші ж фокусуються на тому, щоб зробити бізнес своїх клієнтів більш успішним, а не лише на продажу продуктів. МХП, як міжнародна компанія в сфері агропромисловості та харчових технологій, є однією з небагатьох українських фірм, яка впровадила системний підхід Customer Business Development (CBD). Це дозволяє їй стратегічно співпрацювати з партнерами, глибше розуміти їхні потреби та сприяти розвитку їх бізнесу спільно з власним. У такій системі виникає закономірне питання: хто ж у компанії займається продажами?
#Україна #Товари #Роздрібний магазин #Теорія систем #Транзакція #Бізнес