
Українська IT-компанія Netpeak Group оголосила про зміну назви на FRACTAL у процесі ребрендингу.
Ребрендинг став необхідним кроком через нерозуміння і плутанину, що виникли щодо бренду серед компаній групи, агентства Netpeak та продуктів, розроблених цією групою. Про це повідомив Артем Бородатюк, засновник Netpeak Group, у Telegram.
"Я вже не раз жартував у подкастах та сесіях запитань і відповідей, що цей ребрендинг став найтривалішим в історії, адже вперше я його оголосив ще в 2021 році. Отже, тепер офіційно -- Netpeak Group перетворилася на FRACTAL," -- зазначив Бородатюк.
Бородатюк зазначив, що з 2015 року їхня група розширилася з чотирьох компаній до більше ніж 25 бізнесів, тому виникла необхідність в оновленні айдентики.
Бізнесмен зазначив, що, за даними співтовариства розробників DOU, FRACTAL увійшла до п'ятірки українських компаній, які найактивніше наймають працівників у 2025 році, а середньорічний приріст доходів за останні чотири роки становив у середньому 77%.
Як зазначив Бородатюк, термін FRACTAL відображає концепцію самоподібності та еволюції групи компаній, в рамках якої кожен новий бізнес переймає культуру та управлінські підходи від своїх попередників.
#Бізнес #Бренд #Telegram (сервіс обміну повідомленнями) #Ребрендинг