Дослідження показують, що Google активно прагне утримувати користувачів на своїй сторінці пошуку.

Для цього застосовує свої розробки у сфері штучного інтелекту та власні алгоритмічні рішення.

Фахівці з SEO-платформи SE Ranking поділилися інформацією про те, як Google утримує користувачів у своїй екосистемі. За їхніми даними, сервіси, що використовують штучний інтелект, у 43% випадків ведуть користувачів назад до своїх власних результатів пошуку. Тобто, з десяти запитів, чотири-шість посилань завжди належать Google.

Аналітики ресурсу Momentic порівняли пошук від Google і ChatGPT/OpenAI. Результати дослідження показали, що перший утримує користувача в себе на сторінці в середньому на десять кліків, тоді як другий сервіс частіше відпускає людей. Користувачі ChatGPT у 2,3 рази частіше відвідують зовнішні веб-сайти, ніж користувачі Google. Середній користувач ChatGPT натискає 1,4 зовнішніх посилання за відвідування. Користувачі Google натискають 0,6 рази на інші ресурси за відвідування, йдеться у дослідженні.

Але навіть попри це сайтам все ще вигідно орієнтуватися саме на пошукового гіганта: "У березні 2025 року Google залучив 269,6 мільйона відвідувачів із США, що в 6,8 раза більше, ніж 39,6 мільйона відвідувачів ChatGPT. Google спрямовував на інші сайти втричі більше кліків, ніж ChatGPT".

Політика Google, спрямована на просування власних сервісів, продовжує активно еволюціонувати. Якщо раніше середній користувач здійснював близько 8 кліків у пошуковій системі, то тепер це число виросло до 10. Фахівці з SEO вважають, що така зміна є наслідком обдуманої стратегії розробників, яка має на меті максимально продовжити час перебування користувачів у своїй екосистемі. В цьому контексті важливими є також розширені можливості пошуку, які дозволяють отримувати миттєві відповіді без необхідності відвідувати інші веб-сайти.

Міністерство юстиції США пред'явило звинувачення компанії Google у створенні монополії на ринку пошукових систем. Зокрема, йдеться про те, що компанія використовує своє домінуюче становище у сфері пошуку для розвитку і просування власних технологій штучного інтелекту, які, в свою чергу, сприяють залученню ще більшої кількості користувачів до її екосистеми. Суд може зобов'язати Google продати свій популярний веб-браузер Chrome, і компанія OpenAI вже висловила зацікавленість у його купівлі.

#Бізнес #Штучний інтелект #Стратегія #OpenAI #Google #Міністерство юстиції США #ChatGPT #Швеція #Пошукова система #Алгоритм

Читайте також

Найпопулярніше
Скріншот не є юридично обов'язковим документом. Як створити копії документів за допомогою застосунку "Дія".
Електронні платформи на заміну паперовим формальностям: Україна модернізує митні процеси.
Оцініть це, а потім вирушайте на зустріч: які чоловічі імена приносять фінансовий успіх та процвітання у бізнесі.
Актуальне
Родичі підсанкційного Єрмолаєва відновили ліцензії на видобуток корисних копалин - hromadske.
Apple проводить випробування технології Face ID, яка буде інтегрована під екран, для своїх майбутніх моделей iPhone.
Вражаючі фінансові досягнення: депутат задекларував 500 мільйонів при зарплаті в 9 тисяч.
Теги